Skip to main content

Ik heb gisteren met vrienden gesproken en die betalen een veel lagere prijs voor hun abonnement. Ik weet dat ik ESPN , Netflix heb maar de basis van 78 euro lijkt mij veel...klopt dat of kan het zelfde pakket goedkoper of moet ik overstappen naar een andere aanbieder?

Hallo @Jan willem amsterdam ,

Het goedkoopste abonnement is alleen internet voor 44 euro. Ideaal als je zonder TV kunt leven. Wil je meer? Dan gaat de prijs stijgen.  

Met TV, ESPN, en Netflix zou je voor 74,98 klaar kunnen zijn als je uitgaat van de prijzen van KPN Hussel. 

Wil je jouw abonnement wijzigen? Regel dat dan via Mijn KPN of bel morgen vanaf 8.00 met 0800-0402. 

Hieronder staan de mogelijkheden van de abonnementen op basis van KPN Hussel:   

 


Ik heb gisteren met vrienden gesproken en die betalen een veel lagere prijs voor hun abonnement. Ik weet dat ik ESPN , Netflix heb maar de basis van 78 euro lijkt mij veel...klopt dat of kan het zelfde pakket goedkoper of moet ik overstappen naar een andere aanbieder?

Goedemorgen @Jan willem amsterdam .

Kijk eerst eens op pagina 2 en 3 van je laatste factuur, hier staan alle abonnements- en gebruiksgegevens, incl. de kosten van de afzonderlijke abonnementen. Daarmee kun je een juiste vergelijking maken met de kosten van je vrienden.   


Hallo @Jan willem amsterdam stel dat je glasvezel hebt met 1 Gigabit abo, tv en vaste telefoon, is het basisbedrag 69,50, zijnde 2 euro voor de telefoon, 10 euro voor de tv en 57,50 euro voor het internet.

Dus ik weet niet waar jij €78 als basis vandaan hebt.

Kun je blad 2 van je thuisabo eens posten, dan kunnen we kijken waar het verschil in zit.

 

 


alles in een standaard 78,95 

ESPN compleet  12,99

sneller internet 200/200  8,99 

korting van 4,00 euro hierop

 

Netflix 15,99


alles in een standaard 78,95 

ESPN compleet  12,99

sneller internet 200/200  8,99 

korting van 4,00 euro hierop

 

Netflix 15,99

Vergelijk het met de huidige prijzen en trek jouw conclusie:  

Hallo @Jan willem amsterdam ,

Het goedkoopste abonnement is alleen internet voor 44 euro. Ideaal als je zonder TV kunt leven. Wil je meer? Dan gaat de prijs stijgen.  

Met TV, ESPN, en Netflix zou je voor 74,98 klaar kunnen zijn als je uitgaat van de prijzen van KPN Hussel. 

Wil je jouw abonnement wijzigen? Regel dat dan via Mijn KPN of bel morgen vanaf 8.00 met 0800-0402. 

Hieronder staan de mogelijkheden van de abonnementen op basis van KPN Hussel:   

 

 


ok dank...hoe kan ik dit onderwerp stoppen`?

In favorieten wordt gezegd…???


Graag gedaan.👍

Als je voldoende weet, dan mag je één van de antwoorden kiezen als beste antwoord.


alles in een standaard 78,95 

ESPN compleet  12,99

sneller internet 200/200  8,99 

korting van 4,00 euro hierop

 

Netflix 15,99

@Jan willem amsterdam , je kunt Netflix minder duur maken door te kiezen voor een abonnement van E 7,99. Dan kun je echter maar op één apparaat tegelijk kijken. Voor heel veel mensen is dit voldoende. Ken jou/jullie gebruik van het internet niet maar voor veel mensen is een 100/100 abonnement ruim voldoende, scheel ook weer in de kosten. 


alles in een standaard 78,95 

ESPN compleet  12,99

sneller internet 200/200  8,99 

korting van 4,00 euro hierop

 

Netflix 15,99

In Alles-in-1 standaard zit ook nog zogenaamd "gratis" Spotify. Daar betaalt u effectief eigenlijk ook gewoon 10 euro voor. Dat zit in die € 78,95 verwerkt. 

Als u ook mobiel heeft bij KPN, dan kunt u ESPN gratis hebben bij dit abonnement. U moet daarvoor het gratis Pluspakket omzetten naar ESPN. Als u het abonnement aanpast naar Hussel, dan is dit niet meer mogelijk. 


ok dank...hoe kan ik dit onderwerp stoppen`?

In favorieten wordt gezegd…???

Hallo @Jan willem amsterdam graag gedaan en dit stop je gewoon door niet meer te reageren, dan reageren anderen ook niet meer. Het topic blijft echter wel in dit forum staan.