Skip to main content

Furieus, dat ik wat ik ben na de beperkte e-mail van KPN over het verhogen van mijn Glasvezel abonnement. Mijn verlenging is 5 dagen geleden ingegaan, 1 juli zit dus binnen 3 maanden voor de verhogingsdatum.

Daarbij is mijn persoonlijke mening dat je van contracten voor bepaalde tijd van de tarieven af moet blijven. Tevens is mij bij het verlengen beloofd dat ik geen prijsverhogingen zou krijgen.

Ook is het raar om de Hussel pakketten te verhogen. De oude proposities zijn Providers al jaren een doorn in het oog. Tevens blijven nieuwe klanten de oude tarieven betalen. Terwijl het behouden van een klant goedkoper is, zeker als deze tevreden is, dan het werven van nieuwe klanten.

 

Daarom zou het veel beter zijn als KPN alle klanten 2 maanden voor het aflopen van de minimale contractduur om te vragen of klantentevreden zijn en proberen weer voor een jaar te binden met een mooie korting inclusief geweldige korting. Waarschijnlijk zou dezelfde korting als nieuwe klanten krijgen veelal voldoende zijn om de klant te binden.

 

Doet KPN dit niet dan zullen vele klanten op een gegeven moment, ik zeker, weg gaan bij KPN. Houd even in ovenschouw dat bij Freedom Internet de 1 Gbit bundel slechts €5 duurder in dan de 50 Mbit bundel bij KPN. Met de Fritzbox is Freedom zelfs goedkoper dan KPN met het traagste pakket.

En waarom geen specificatie in de e-mail. Daarbij is de inflatie geen 3% in het afgelopen crisis jaar.Volgens het CBS was deze 1,3%.

 

Reden dus voor iedereen om kosteloos op te mogen zeggen.

Admin: Titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

Volgens mij gaan de prijzen voor nieuwe klanten ook omhoog hoor. Dat is bij mobiele abonnementen niet zo, maar bij vast internet volgens mij wel. Dus het tijdstip vanverlengen heeft denk ik geen enkele invloed op wat u moet betalen. 


 

Volgens mij gaan de prijzen voor nieuwe klanten ook omhoog hoor. Dat is bij mobiele abonnementen niet zo, maar bij vast internet volgens mij wel. Dus het tijdstip vanverlengen heeft denk ik geen enkele invloed op wat u moet betalen. 


KPN heeft destijds toegezegd dat er geen prijsverhoging zou zijn. Daarbij is de inflatie het afgelopen jaar 1,3% geweest en niet de 2,5 tot 3%


U heeft 'verlengd', bent derhalve geen nieuwe klant. Maar gezien het feit dat de prijsverhoging boven de inflatie zit, mag u alsnog overstappen. 


 

Volgens mij gaan de prijzen voor nieuwe klanten ook omhoog hoor. Dat is bij mobiele abonnementen niet zo, maar bij vast internet volgens mij wel. Dus het tijdstip vanverlengen heeft denk ik geen enkele invloed op wat u moet betalen. 


KPN heeft destijds toegezegd dat er geen prijsverhoging zou zijn.

Toen Hussel net geïntroduceerd was, en dat was alleen voor het eerste jaar. 


 

Volgens mij gaan de prijzen voor nieuwe klanten ook omhoog hoor. Dat is bij mobiele abonnementen niet zo, maar bij vast internet volgens mij wel. Dus het tijdstip vanverlengen heeft denk ik geen enkele invloed op wat u moet betalen. 


KPN heeft destijds toegezegd dat er geen prijsverhoging zou zijn.

Toen Hussel net geïntroduceerd was, en dat was alleen voor het eerste jaar. 


Er is bij het verlengen toegezegd dat er geen prijsverhoging zou zijn


Hi @wouteran, klopt, per 1 juli wijzigen de prijzen. Je wordt per e-mail persoonlijk geïnformeerd over wat dit precies voor jouw abonnement betekent. Doordat de tarieven wijzigen ben je inderdaad contractsvrij totdat de wijzigingen in gaan. Je leest er alles over in ons topic over de prijswijzigingen.