Skip to main content
Beantwoord

Privé bericht gestuurd naar kpn webcare, krijg geen reactie

• January 18, 2021
  • 7 reacties
  • 116 keer bekeken

Waarom krijg ik geen reactie op mijn privé bericht KPN? 

Beste antwoord door RBxx

Hallo @RJB538 Bedoel je het forumaccount van @KPNWebcare? Dat is niet bedoeld om privéberichten te sturen. Dat account stuurt alleen een berichtje voor een tevredenheidsonderzoek. Als je hulp ergens bij nodig hebt kan je een topic aanmaken (zoals je nu hebt gedaan), of op andere manieren contact opnemen (chatten/bellen).

bron: KPN Webcare wel actief?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

7 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • January 18, 2021

Dat krijgt u nooit tenzij ze vragen of u een prive bericht wil sturen. Hier is alles nouja bijna alles openbaar.

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • January 18, 2021

@RJB538 

Naar wie heb je dan een privé bericht gestuurd? 

Maar het is ook niet de bedoeling van dit forum. Je kunt hier jouw vraag stellen…. 

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • January 18, 2021

Je dient eerst je vraag via een topic te starten. Klik daarvoor boven in de groene balk op Stel je vraag.

• Auteur
  • Topper
  • January 18, 2021

Das jammer, dit is een vraag echt bedoelt als privé bericht (gestuurd naar kpn webcare, waar ik ooit weleens een berichtje van had gekregen) en wil ik niet openbaar stellen. Ga het wel anders proberen. 

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • Antwoord
  • January 18, 2021

Hallo @RJB538 Bedoel je het forumaccount van @KPNWebcare? Dat is niet bedoeld om privéberichten te sturen. Dat account stuurt alleen een berichtje voor een tevredenheidsonderzoek. Als je hulp ergens bij nodig hebt kan je een topic aanmaken (zoals je nu hebt gedaan), of op andere manieren contact opnemen (chatten/bellen).

bron: KPN Webcare wel actief?

• Auteur
  • Topper
  • January 18, 2021

Euhm ja ik heb al antwoord gekregen RBxx 😊

Piet van der Vooren
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10

Mijn ervaringen met KPN Webcare op Twitter zijn juist zeer positief. Na het sturen van een PB komt er over het algemeen heel snel antwoord, en de afhandeling en de service zijn prima.

Piet.