Skip to main content

Waarom krijg ik geen reactie op mijn privé bericht KPN? 

Dat krijgt u nooit tenzij ze vragen of u een prive bericht wil sturen. Hier is alles nouja bijna alles openbaar.


@RJB538 

Naar wie heb je dan een privé bericht gestuurd? 

Maar het is ook niet de bedoeling van dit forum. Je kunt hier jouw vraag stellen…. 

 


Je dient eerst je vraag via een topic te starten. Klik daarvoor boven in de groene balk op Stel je vraag.


Das jammer, dit is een vraag echt bedoelt als privé bericht (gestuurd naar kpn webcare, waar ik ooit weleens een berichtje van had gekregen) en wil ik niet openbaar stellen. Ga het wel anders proberen. 


Hallo @RJB538 Bedoel je het forumaccount van @KPNWebcare? Dat is niet bedoeld om privéberichten te sturen. Dat account stuurt alleen een berichtje voor een tevredenheidsonderzoek. Als je hulp ergens bij nodig hebt kan je een topic aanmaken (zoals je nu hebt gedaan), of op andere manieren contact opnemen (chatten/bellen).

bron: KPN Webcare wel actief?


Euhm ja ik heb al antwoord gekregen RBxx 😊


Mijn ervaringen met KPN Webcare op Twitter zijn juist zeer positief. Na het sturen van een PB komt er over het algemeen heel snel antwoord, en de afhandeling en de service zijn prima.

Piet.