Skip to main content

ivm slecht bereik van WIFI de WIFI manager gedaan. Ik krijg het advies om 3 SuperWIFI  te bestellen.

Als ik op de knop bestellen druk om verder te gaan, dan krijg ik telkens de melding:

“Servicetool nieuw koop apparatuur” er is een fout opgetreden.

 

Via de gewone site geprobeerd maar dan ontvang ik niet de speciale KPN klant korting.

Op welke wijze kan ik de 3 Super wifi bestellen?

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

De wifimanager is wel vaker eigenwijs.  Een moderator gaat dit zeker oppakken.  De wachttijd is een dag of twee. 


Goedemiddag @bootjes1! Welkom en bedankt voor je signaal!

Vervelend deze foutmelding, het is wel te verklaren omdat we een technische storing hadden. Deze is inmiddels verholpen dus het bestellen van SuperWifi punten met de extra klantenkorting via de Wifi Manager is weer mogelijk!

Je kunt ze anders ook via onze klantenservice:

  • Telefonisch via 0800 0402: van maandag t/m vrijdag bereikbaar tussen 8 en 20 uur en zaterdag tussen 8 en 17 uur. Zon en feestdagen gesloten. Voor storingen en technische problemen zijn wij altijd 24/7 bereikbaar.
  • Dezelfde openingstijden gelden ook voor onze chat. Je kunt via onze contactpagina een chat opstarten door te klikken op ‘Administratie’ en vervolgens op “Ik heb een andere vraag en wil graag contact hebben'. Je kunt dan een chat starten door op ‘Naar chat’ te klikken.

Laat je weten of het gelukt is en/of er nog andere vragen zijn?


Beste shyrin, 

 

Het is gelukt om via de WiFi.manager de super punten te bestellen waren volgende dag al binnen. Dank je wel voor je antooord. 


Super! Wat snel, hè?! Is het ook al gelukt om ze te installeren en hoe bevallen de punten?

Geen dank: zitten we voor! :blush: