Skip to main content

Witam chciałam zapytać ponieważ mam problem z połączeniem z internetem. Piszę nie połączono Ethernet. O co chodzi czy to jest może wina kabla który łączy się z modemem? 


Hallo, ik wilde het vragen omdat ik een probleem heb met de internetverbinding. Ik schrijf geen Ethernet aangesloten. Wat is het, is het misschien de fout van de kabel die op de modem is aangesloten?



Moderator: vertaald met google translate. en afgesplitst.

Hallo @Aneta18 Van harte welkom hier op het KPN Forum. Hier kun je in gesprek gaan met onze community! Onze community bestaat uit onze klanten en mensen met interesse in onze diensten en producten. Onze community heeft heel veel kennis in huis en op bijna alle vragen kun je hier het antwoord vinden. De gesprekken tussen de forumgebruikers worden begeleid door moderators, zoals ik. Wij werken voor KPN en zorgen dat allen informatie goed vindbaar is. Zo heeft niet alleen de vraagsteller iets aan het antwoord, maar kan elke meelezer er van profiteren. Als je er onderling echt niet uitkomt, kunnen we ook inhoudelijk meedenken. 

Kun je iets meer vertellen over hoe je thuisnetwerk is ingericht? Wat heb je precies aangesloten? En met welke kleur branden de verschillende lampjes op je Experia Box? Hoe meer je vertelt, des te makkelijker wordt het voor onze community om je verder te helpen. Als je liever rechtstreeks contact wilt met de klantenservice kun je bellen met 0800-0402 of je start een chat via de website. Via die weg kan een medewerker van KPN ookdirect en persoonlijk met je meekijken.