Skip to main content
Beantwoord

Probleem met mijn SuperWifi 2 punten

• June 8, 2025
  • 3 reacties
  • 41 keer bekeken

Ik heb 3 super wifi 2 punten die op 2 schotels direct aangesloten zijn op de internetkabel maar nog heb ik maar gemiddeld 30 Mbit per seconden als ik de test doe. Mijn abonnement is 1GB snelheid. 

Weet iemand hier raad mee?

Beste antwoord door Jasper van KPN

Welkom op de community ​@MikevdW. Bedoel je dat de bekabelde snelheid varieert tussen de 8 en 850? Dat is ook een behoorlijk verschil als dat zo is. En via de SuperWifi punten is het wel stabiel rond de 30? Je hebt het over 3 SuperWifi punten die op 2 schotels zijn aangesloten, wat bedoel je daar precies mee? Veel mensen noemen de SuperWifi punten ook schotels, dus dat is even verwarrend.

En hoeveel schommelt de bekabelde verbinding? Zijn dat moment opnames of kan dat snel veranderen? Wij zien niet wat jij ziet, alleen wat jij vertelt. Hoe meer je vertelt, hoe meer we met je mee kunnen denken.

Als je het makkelijker vindt om het telefonisch toe te lichten kan dat ook, je kunt daarvoor een terugbelafspraak maken via onze website.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

• June 8, 2025

Welke snelheid haal je op een bekabeld aangesloten pc of laptop? 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • June 8, 2025

Gemiddel 8-850

Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • June 11, 2025

Welkom op de community ​@MikevdW. Bedoel je dat de bekabelde snelheid varieert tussen de 8 en 850? Dat is ook een behoorlijk verschil als dat zo is. En via de SuperWifi punten is het wel stabiel rond de 30? Je hebt het over 3 SuperWifi punten die op 2 schotels zijn aangesloten, wat bedoel je daar precies mee? Veel mensen noemen de SuperWifi punten ook schotels, dus dat is even verwarrend.

En hoeveel schommelt de bekabelde verbinding? Zijn dat moment opnames of kan dat snel veranderen? Wij zien niet wat jij ziet, alleen wat jij vertelt. Hoe meer je vertelt, hoe meer we met je mee kunnen denken.

Als je het makkelijker vindt om het telefonisch toe te lichten kan dat ook, je kunt daarvoor een terugbelafspraak maken via onze website.