Skip to main content

Goedemiddag,

Heb eindelijk jullie telefoon nummer gevonden. Heb gebeld over een klacht dat ons modem niet goed werkt. Hebben een harde reset gedaan zoals geadviseerd. Werkt nog steeds niet bel ik hier voor krijg ik een automatch antwoord graag eerst proberen door het modem te resetten voordat ik weer bel en er word opgehangen…… ben nu al een maand bezig om het probleem op te lossen en te resetten. 
maar nieuwe modem is blijkbaar geen optie.…

moet ik dan maar overstappen en als jullie bellen kunnen we je echt niet laten blijven en dan zeggen stuur maar een modem?

Dag @Hommeltje85 Het is uiteraard heel frustrerend dat je niet verder komt. Hoe is de situatie nu? Ik wil uiteraard met je meekijken, maar dan heb ik wel meer informatie nodig. Als een Experia Box echt defect is vervangen we 'm natuurlijk, maar we zullen het één en ander moeten uitsluiten om zeker te weten wat het probleem nu is. Kun je me vertellen wat er nu precies speelt? 

Om met je mee te kunnen kijken heb ik enkele gegevens nodig. Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?


Reageer