Skip to main content

Hallo,

 

Wij hebben in een gedeelte van de straat al vanaf vrijdag 12 uur geen dsl verbinding. Het probleem zal hem daarom wel in de wijkcentrale liggen. Met de helpdesk kom ik geen stap verder die willen steeds een monteur bij me langsturen, maar in huis is alles prima aangesloten. Heb het idee dat ik van het kastje naar de muur wordt gestuurd en ben erg teleurgesteld in KPN. Soms zeggen ze ja ze zullen er wel mee bezig zijn. Waarom krijgen we geen goede statusupdates? Werken ze überhaupt ergens aan?

Vul je forum profiel aan met je adres, naam en klantnummer dan ziet een moderator wie je bent zodra je topic aan de beurt bent.

De klantenservice kun je nogmaals bellen op 0800 - 0402 en dan uitleggen wat er aan de hand is in jou straat en die kunnen ook constateren dat je geen verbinding hebt en logisch dat ze dan een monteur sturen 


Hallo Jimmy, bedankt voor de reactie, ik heb het net aangevuld.


Hallo Jimmy, bedankt voor de reactie, ik heb het net aangevuld.

 Bellen met de klantenservice gaat sneller


Hoi @razor1911 . Het probleem kan natuurlijk in de wijkcentrale zitten, maar het kan ook ergens een kapot getrokken kabel, een ondergelopen kabel of iets dergelijks zijn. Al dit vraagt om andere teams: als ze nu iemand na de centrale sturen, maar het probleem is toch ergens anders, dan is die monteur daar voor niks geweest en moet eerst weer een andere team oproepen. Vandaar dat KPN eerst eens een monteur na jou thuis stuurt. Deze monteur kan dan precies nagaan waar het probleem ligt, het vervolgens zelf oplossen of een andere team aansturen. Vandaar mijn advies: bel nog eens met 0800 0402, en als zij een monteur willen sturen, laat die dan ook langs komen. Dit zou de snelste weg zijn om jullie probleem op te lossen.


Hallo @Joris62 

Bedankt voor je antwoord. De monteur komt vanmiddag langs dus misschien horen we dan meer. Als dat de manier van werken is dan wachten we dat vanmiddag even af.


Hallo @razor1911 wat geeft de storingspagina van KPN aan op jouw adres?

KPN Storingen - Hier vind je alle informatie


Hebben om 5 uur hier nog een monteur gehad. Bleek een kaart in een wijkcentrale kapot te zijn. Netjes opgelost door een vriendelijke monteur.


Mooi om te horen.  En bedankt voor de terugkoppeling!