Skip to main content

Goedenmorgen.

Ik wil iets kwijt over het omzetten van mijn abbonement en de problematiek hier omheen.

Ik ben al jaren naar volle tevredenheid klant van kpn en kon ik voor sneller internet kiezen voor overstappen naar de concurent of mijn abbo aanpassen en dus voor het laatste gekozen.

Ik heb nu alles in 1 en wilde overstappen naar hussel 200 mb/s met een 4K televisie abbo, tot zover geen probleem. 

Ik heb alles via de helpdesk geregeld en dit ging allemaal vlotjes, wat ik wilde was mijn internet verhogen naar 200 mb/s en de 4K televisie, ik wilde 1 interactief televisie houden voor op de slaapkamer en mijn pluspakket en vaste lijn eruit.

helemaal top alles geregeld, krijg ik een mail van de kpn dat ik in moet leveren 2 x een interactief modem…….dit klopt niet dus ik weer bellen en degene aan de telefoon zei geen probleem ga ik regelen beter nog zei ze doe maar gewoon 1 inleveren als alle nieuw is aangesloten….

zo gezegd zo gedaan ….dacht ik , 3 minuten na dit gesprek krijg ik een mail dat de bestelling is geanuleerd ik dacht W..  , weer bellen pffff, degene aan de telefoon kon niet verdere het systeem in omdat degene die de bestelling heeft geanuleerd er mee bezig is en dus alles is afgeschermd is.

na ophangen krijg ik een mail dat alles er een bestelling onderweg naar mijn huis dus ik dacht mooi alles geregeld, pakketje mooi op tijd binnen en er stond een mooie stikker op ik pas kon gaan aansluiten op 19-4 ……….

inmiddels is het 19-4 en wat schertst mijn vebazing geen snel internet en op de site kpn.com/bestelling staat het hele feest nog steeds op bestelling geanuleerd :-( 

ik weer bellen en weer hetzelfde antwoord we kunnen het systeem niet omdat iemand alles heeft geblokeerd ( degene die de bestelling heeft geanuleerd )

nu toch maar dan de vraag tegen welke scheenbeen moet ik aanschoppen om vandaag gewoon alles geregeld te krijgen want volgens mij is gewoon simpel op te lossen toch ? als er maar iemand even de bestelling anuleer mevrouw motiveert…… want het antwoord vanmorgen aan de telefoon dat deze mevrouw mischien vandaag niet werkt gaat er niet in bij me in een groot bedrijf als kpn 

Hallo en welkom, @Vinkie01. Leuk dat je ons gevonden hebt. Het wijzigen van jouw abonnement gaat niet helemaal soepel, lees ik. Dit is niet wat je van ons mag verwachten. Ik kan niets beloven, maar ik kijk graag even met je mee. Kun je je forumprofiel aanvullen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer? De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Geef hier even een seintje wanneer je dit gedaan hebt, dan kan ik kijken wat ik voor je kan betekenen.


Hoi Denise bedankt voor je reactie.

een uur na dit geplaatst te hebben heb ik weer gebeld met de klantenservice en uiteindelijk iemand gevonden die me wel kon helpen.

Het probleem zat in het blijkbaar wereldwijde leveringsprobleem van de 4K ontvangers, hierdoor heeft degene die ik aan de telefoon had die alles heeft geannuleerd en geblokkeerd.

uiteindelijk is het opgelost ...althans nu krijg ik als het goed is donderdag het snellere internet is de vast lijn weg en pluspakket eraf.

Alleen heb ik nu hier thuis een 4K ontvanger liggen waar ik blijkbaar niks mee kan en die moet weer terug en als het leveringsprobleem is opgelost kan ik weer een nieuwe aanvragen.

ps ik zal mijn gegevens ook updaten 

 

                           Groet Vinkie01  


De informatie die je van mijn collega aan de telefoon hebt gekregen, klopt. Het is alleen wel vreemd dat mijn collega de bestelling hierdoor heeft geannuleerd. De bestelling had namelijk gewoon door kunnen lopen. Je hebt de 4K tv-ontvanger immers ontvangen. Je kunt deze in gebruik nemen, als je wilt. Je kunt deze gewoon gebruiken zonder de 4K upgrade in jouw abonnement. Je kunt dan alleen geen 4K zenders ontvangen. Wel kan je Netflix in 4K kijken (mits je dit abonnement hebt, natuurlijk). 

Morgen gaat inderdaad jouw wijzigingen in. De snelheid wordt verhoogd en het Pluspakket wordt verwijderd.


Hoi nogmaals bedankt alleen je collega vertelde dat de 4K decoder uitgegeven is op een kaart/code en die als de 4K upgrade er is deze dan niet gaat werken.

ik wil dit dan graag wel zeker weten alvorens ik alles aansluit en dat als het mogelijk is dat ik 4K kan kijken ik toch weer een nieuw kastje nodig ben.

 


Het lijkt erop dat mijn collega's je verkeerd hebben geïnformeerd, waarvoor mijn excuses. Je kunt de 4K tv-ontvanger gewoon in gebruik nemen, zonder problemen. Als het dan weer mogelijk is om de 4K upgrade aan te zetten, dan kan je deze tv-ontvanger ook gewoon blijven gebruiken. :smile: