Skip to main content

Ik heb mijn verhuizing door gegeven op 11 februari . Ik zou 26 februari televisie hebben op mijn nieuwe adres . Smsje gehad gefeliciteerd nou ik woon sindsĀ 1 maart op mijn nieuwe adres zonder tv van kpn naar heel erg veel mail bel verkeer heeft het heel de maand geduurd om tv te kijken . Ik heb espn heel de maand niet gezien maar wel betalen en ik werdt er op geattendeerd om de rekening te betalen . Ik heb gezegd dat doe ik niet maar nu vandaag dan wel betaald maar onder zwaar protest en door kpn gepusht , of ik in 1950 leef . Ik heb besloten om het op te zeggen en ik ga naar een andere kijken , heb ik nog een opzegtermijn of zoiets ?Ā  Vindt het onderwereld praktijken waar ik niet mijn geld aan wil geven . Hoop kosten gemaakt maar kpn is niet thuis . Als dit de norm is niet voor mij . Belachelijk hoe er met mensen / klanten om wordt gegaan . Niemand weet van mekaar daar wat er afspeelt . Liever geen ziggo maar dit ook niet .

*Admin: afgesplitst

Hallo @Ronald Piket, goed dat je contact met ons opneemt. Het spijt me om te lezen dat jouw verhuizing zo moeizaam is verlopen. Zeker in deze tijd is het behoorlijk lastig om zo'n lange tijd zonder diensten te zitten. Ik begrijp dat je inmiddels wel weer diensten hebt, maar dat je ervan baalt dat je moet betalen voor iets wat je niet hebt kunnen gebruiken. Snap ik heel goed. Ik vind het ook een logische reactie om de factuur niet te willen betalen. Nu is het alleen zo dat ons facturatiesysteem volledig geautomatiseerd is. Dat betekent dat er altijd een factuur opgemaakt zal worden, tenzij het abonnement niet meer actief is op het moment dat de factuur opgemaakt zou worden. Het systeem herkent dus niet dat jij geen gebruik kunt maken van jouw diensten. Voor jou vervelend, want jij wilt niet betalen voor iets wat je niet kunt gebruiken. Doorgaans kunnen we in dit soort situaties achteraf kijken naar een compensatie voor de gemiste dagen. Bij deze wil ik je dan ook aanbieden om dit alsnog te doen.Ā Kun jeĀ je forumprofielĀ aanvullen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer? De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Geef hier even een seintje wanneer je dit gedaan hebt, dan kijk ik wat ik voor je kan betekenen.


Het trieste is dat ze je met 20,00 euro het bos insturen . Nemen nog geeneens kontact met je op , die lui weten niet wat er op hun eigen werkvloer afspeelt . Zijn hier aan het graven met 2 man en ten eerste wordt er zonder een afspraak te maken maar dat was een goeie man die Richard .Ā 

Ten tweede , niemand weet wat er buiten gebeurt bij jullie . Vindt het heel erg slecht kost mij 4 dagen vrij nemen waarik een berichtje krijg op 26 feb. Gefeliciteerd u heb tv .Ā 

Ten derde , ik heb uiteindelijk zelf voor een leenkastje moeten vragen anders had ik heel de maand niet kunnen kijken . In ieder geval het enige wat ik bereikt heb is dat geen kortsluiting heb .

Ik ga van het weekend kijken waar ik naar toe ga overstappen .Ā 

Gr. R. PiketĀ 


Waarom reageer je niet op het bericht van de medewerker?


Volgens mij doe ik dat .


O Ok zou komt het niet over:wink: . Ze vraagt om even een seintje te geven als je het profiel hebt ingevuld.Ā  En dat zag ik niet.Ā  Ik dacht ik zeg het even.Ā  Gewoon om te helpen hoor.Ā 


Bedankt ik zal er vanavond even naar kijken bedankt alvast .


Ik zou het ontzettend jammer vinden als je besluit om over te stappen. Ik vind het zeer spijtig dat je lange tijd op jouw diensten hebt moeten wachten na de verhuizing. Ik snap ook heel goed dat je hier niet over te spreken bent en dat je op zoek bent naar tegemoetkoming.Ā Ik kijk graag of ik hierin nog iets voor je kan betekenen, maar zonder gegevens gaat dat helaas niet lukken. Als je jouw profiel nog invult en mij een seintje geeft, dan kijk ik graag even mee.


Ik ga overstappen naar tele 2 en die hebben telfort als het goed is . Uiteindelijk is dat ook kpn en dat weet ik ook . Ik zit nog te twijfelen of het ziggo wordt of tele 2 . Voel me zwaar belazerd door kpn en het ergste is dat ze me 20 euro tegemoet komen . Dat geld was ik al kwijt aan mb s kopen . En dan gaan ze je dwingen om je factuur te betalen die *** die ik aan de lijn had dat zal vast wel te achterhalen zijn in het contact wat hij me 3 x op het hart heeft gedrukt . Maar verder is kpn niet thuis . En als ze de moeite hadden genomen om mij op te bellen . Dat is er niet bij . Kosten espn hebben we het niet over . 15 uur bellen nou en , 4 dagen vrij nemen , kost mij ruim 600 euro . Dus ik denk toch dat dit de kans is om het goed te maken en anders zet ik kassa met de belbus er op . Denk niet dat kpn hier blij van wordt .

Ā 

*Admin: bericht aangepast ivm huisregels


Tele2 en Telfort hebben niks met elkaar te maken hoor. Telfort bestaat niet meer, alle klanten zijn opgegaan in KPN. Telfort is geschiedenis.Ā 


Ik vind het jammer dat je er zo in staat. Zonder gegevens kan ik je alleen niet verder helpen. Voor het opzeggen van jouw abonnement kun je het beste telefonisch contact met ons opnemen via 0800 0402. Als je in het menu aangeeft te willen opzeggen, kom je direct bij de juiste afdeling uit.


Staat erbij , maar heb niet zo'n hoge pet van kpn opĀ  opp dit moment .Ā 


Bedankt voor het invullen van jouw profiel. Volgens mijn gegevens heb je op 26 januari contact opgenomen om de verhuizing per 26 februari door te geven. Op 28 februari heb je contact met ons opgenomen om aan te geven dat je geen KPN aansluiting in jouw woning kon vinden. Hierop hebben wij een installatiemonteur aangestuurd. Deze monteur is op 17 maart langs geweest, maar kon de installatie niet afronden. Daarop is er een nieuwe monteur aangestuurd. Deze zou 31 maart langs komen, maar voor zover ik kan zien is deze geannuleerd omdat de verbinding al weer zou werken. Ik ga er daarom vanuit dat je van 26 februari tot 1 april zonder diensten hebt gezeten. Voor deze periode kan ik je een tegemoetkoming aanbieden van ā‚¬ 80,00. Dit is voor de abonnementskosten die je hebt betaald terwijl je geen gebruik kon maken van jouw diensten + een beetje extra voor het ongemak. De kosten die je hebt gemaakt voor de aanschaf van extra MB's en de gemiste inkomsten door het opnemen van vrije dagen kunnen wij helaas niet vergoeden. Laat je mij weten of je hiermee akkoord gaat? Dan zorg ik dat de vergoeding in het systeem gezet wordt.


Ja is goed , al ben ik niet blij met het bedrag . Maar dat lijkt me duidelijk . Vindt het eerlijk gezegd een dievenbende , als ik voor en door jullie 4 dagen vrij moet nemen dat is 500, 00 euro minimaal , heb ik het niet over mb s en 15 uur telefoneren . Ga er nog over nadenken of ikhet erbij laat zitten .Ā 


Ik heb de vergoeding voor je in het systeem gezet. Deze ontvang je als eenmalige korting op jouw volgende factuur.