Skip to main content

Op 8 oktober een brief gekregen dat op 27 oktober de glasvezel in woning zou worden aangesloten in de woning. Zelf geconstateerd dat de kabel op de verkeerde plek zit.

Bij het aanleggen van de kabel was dit ook al aangegeven, echter de schietploeg had volgens de werkbon opdracht om de kabel op een andere plek aan te leggen Voor die tijd was er nooit een schouwer langs geweest.

Op 10 oktober hierover een mail gestuurd dat de kabel verkeerd ligt. Daarna is er wel een schouwer langs geweest die inderdaad aangeeft dat de kabel opnieuw geschoten moest worden.

Contact gehad met #KPNNetwerkNL /VolkerWessel over vervolg afspraak van 27 oktober, in goed overleg besproken dat deze werd verschoven naar 26 november en dat voor die tijd de kabel geschoten moet zijn. Het bleef stil, geen schietploeg gezien, wel regelmatig in de buurt bezig gezien. Echter op 26 november zijn de monteurs weer vertrokken omdat de kabel nog niet goed lag.

Weer contact gehad met de servicedesk van #KPNNetwerkNL /VolkerWessel en uitgelegd wat er is gebeurt en dringend gevraagd om nu binnen 2 weken een en ander te realiseren. Dit kon men niet beloven.

#KPN hierover gebeld, zij zijn opdrachtgever en ik ben hun klant, maar zij verwezen mij weer naar #KPNNetwerkNL /VolkerWessel, terwijl zij de organisatie zijn die #KPNNetwerkNL /VolkerWessel inhuurt/aanstuurt. Dit is van het kastje naar de muur sturen en zeer klantonvriendelijk en frustrerend.

#KPN hierover gebeld, zij zijn opdrachtgever en ik ben hun klant, maar zij verwezen mij weer naar #KPNNetwerkNL /VolkerWessel, terwijl zij de organisatie zijn die #KPNNetwerkNL /VolkerWessel inhuurt/aanstuurt. Dit is van het kastje naar de muur sturen en zeer klantonvriendelijk en frustrerend.

KPN provider, bereikbaar op 0800-0402, daar waar u klant van bent, die is niet de opdrachtgever. 

KPN Netwerk legt glasvezel aan. Die doet dat niet in opdracht van iemand of iets. In ieder geval niet in het geval waarbij een hele wijk/buurt/streek van glasvezel word voorzien. KPN Netwerk legt in dit geval op eigen initiatief glasvezel aan. Waarover vervolgens verschillende providers internet kunnen leveren. KPN provider is er daar 1 van.

Indien er problemen zijn bij de aanleg zult u echt bij KPN Netwerk moeten zijn.