Skip to main content

Goedenavond,

Ik wordt een beetje simpel van KPN en dat na een maand al. Wij waren altijd trouw Ziggo klant maar een maand geleden zijn we overgestapt op KPN. Wat een drama dat internet, wat een drama die chat-helpdesk.
Telefonisch kom je ook al niet verder als loze beloften.
Als laatste nog de ergernis van een beloofde controller die maar niet wil komen.
Ons probleem is dat we bij het opstarten wel internet hebben maar zodra we verder klikken is heel vaak de verbinding verbroken. Die herstelt zich wel na een minuut maar het is bar irritant. Inmiddels zijn er al diverse frequenties gewisseld, de experiabox moest van alles mee,.... echter de klachten blijven.
Het zou geen probleem zijn om een monteur te regelen/langs te sturen echter tot op heden zien of horen we maar niks...……………… Ja een monteur kan tegen betaling geregeld worden.!!

Kan en mag ik er als consument van uit gaan dat ik een deugdelijk product aanschaf wat werkt??
Graag een oplossing en niet weglopen van de chat of telef. gedane beloftes op terugkomen.
Vr. groet,
R. van Raaijen

Beste,

Ik zit met hetzelfde, niet beteikbaar en hulp niet gekregen

 

*Admin* eigen topic voor je vraag aangemaakt, afgesplitst van dit topic. 

Dat klinkt niet goed. Wat zijn de problemen?


Blijft foucode geven 303 / 307…

Kpn niet bereikbaar.

Geweldig bedrijf 😔


Blijft foucode geven 303 / 307…

Kpn niet bereikbaar.

Geweldig bedrijf 😔

welk modem en tv ontvanger heeft u?

En welk nummer heeft u gebeld?0800-0402?


Nieuwste modem, glasvezel, 2 maanden geleden geinstalleerd, nu software update, wat ik probeer.

Alles gereset etc…

 

.werkt niet,

Software erafgooien lukt ook niet


Nieuwste modem, glasvezel, 2 maanden geleden geinstalleerd, nu software update, wat ik probeer.

Alles gereset etc…

 

.werkt niet,

Software erafgooien lukt ook niet

hoe is het aangesloten?met een ethernet kabel?


Glasvezel, hdmi etc.

 

Moedeloos van, zit moederziel alleen op gsm tv te kijken


Hallo @Johan 1972 , heb je onderstaande al geprobeerd:

https://www.kpn.com/service/televisie/problemen/foutcodes/foutcode-303-842.htm#/

https://www.kpn.com/service/televisie/problemen/foutcodes/foutcode-300-301-307-840-841-845.htm#/


Alles geprobeerd, blijft foutcodes geven.

 

Niets werkt


Gebruik je misschien draadloze verbindingsset om via het stopcontact de tv ontvanger met de router te verbinden?


Kabel door de muur v meterkast tot in tv ontvanger

😔


Probeer de tip van JanD uit en vernieuw de software. Dus niet herstarten maar echt software opnieuw inladen.


Hallo @Johan 1972 als je glasvezel hebt, heb je de glasvezelkast al eens minimaal 2 minuten van de stroom gehad? Geef daarna de modem/router een fabrieks-reset met een prikkertje of paperclip en houd dat zolang ingedrukt totdat er een of meer lampjes uitgaan en/of gaan knipperen.

Welk modem heb je trouwens? de V10, de V10a of de Box12?

 


Box 12, ook glasvezel gereset…

Alles geprobeerd


Box 12, ook glasvezel gereset…

Alles geprobeerd

Hallo @Johan 1972 dan even bellen met 0800 0402, voor storingen 24/7 bereikbaar.

Succes.

 


Hallo @Johan 1972! Wat balen dat je deze foutcode nu te zien krijgt…. Internet werkt nog wel?

Bij storingen en technische problemen zijn wij altijd 24/7 bereikbaar: telefonisch via 0800 0402.  Je kunt via onze contactpagina ook een chat opstarten door te klikken op ‘Administratie’ en vervolgens op “Ik heb een andere vraag en wil graag contact hebben'. Je kunt dan een chat starten door op ‘Naar chat’ te klikken.

Is het al gelukt om nogmaals contact op te nemen met onze klantenservice? Als je nog hulp nodig hebt, dan zie ik graag een ingevuld Forum profiel zodat ik jouw gegevens erbij kan pakken. Graag jouw volledige naam, geboortedatum, postcode en huisnummer + klantnummer. Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor de KPN moderators. In het vakje ‘Persoonlijke opmerkingen’ kun je eventueel extra informatie kwijt.


Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt opgelost. Anders hoor ik het graag!