Skip to main content

Is er een manier om een probleem na verhuizing te escaleren binnen KPN? We wonen al vijf weken in nieuwe woning, nog steeds geen internet. Volgens de medewerkers verhuis ik op 14 oktober 2022 en stuurt men dan een monteur om glasvezelkastje te plaatsen in nieuwe woning. Wat ik ook antwoord, die monteur is namelijk afgelopen vrijdag al geweest en alls staat klaar, de monteur blijft de 14e komen en ik heb dus geen internet. Overigens heeft KPNNetwerk ook aangegeven dat alles is geregeld. Wie kan dit binnen KPN wel oplossen en gewoon datalijn naar onze wijkcentrale en mijn woning open zetten??? Overigens heb ik geen monteur nodig om het modem aan te sluiten maar afzeggen kan niet……!?! De oude woning is al per 1 september opgezegd en nog staat bij de verhuisgegevens dat ze daar het glasvezelkastje en twee WiFi-versterkers naar opsturen. Ten eerste, wij wonen daar gewoon niet meer en ten tweede hangt hier in de meterkast al het glasvezelkastje met kpn kastje daar aan gekoppeld en de rode netwerkkabel……klaar om het modem aan te sluiten….. 

Hallo Gijs! Dat klinkt als een valse start van het abonnement en ik denk graag even met je mee. Ik kan niet beloven dat ik dit kan vervroegen omdat er soms zaken spelen die verderop in de netwerkinfrastructuur van KPN afgerond moeten worden. Zou je jouw profiel verder kunnen invullen en mij een seintje geven als dat is gedaan?


Heb je een privé bericht gestuurd en profiel is aangevuld!


@GijsNG Ik heb je privébericht beantwoord 🙂