Skip to main content

Op 23 augustus 2020 hebben wij door gegeven dat wij per 1 oktober 2020 gingen verhuizen. Wij zijn verhuisd op 25 september 2020, en hebben contact opgenomen met KPN, of wij eerder konden worden aangesloten. Er werd ons verteld dat dit niet mogelijk was, en als zij dat probeerden, dat werd het nog later. Wij hebben ons hier bij neergelegd, en gewacht op 1 oktober 2020, in de loop van deze dag toch maar gebeld met KPN hoe het zat met de aansluiting. Er werd ons verteld dat dit nooit was doorgegeven door hun collega's, en dat het niet eerder kon dan 6 oktober 2020. Op 6 oktober is de aansluiting goed verlopen, alleen hadden wij maar 18 mb internet, maar meer was niet mogelijk op dit adres werd ons verteld. Een paar weken later is onze internetsnelheid gedaald naar 3 mb. Dus maar weer telefoneren met KPN, er is van alles geprobeerd, maar er kon niets worden gedaan, totdat iemand van de service zei, dat het probleem weleens in het modem kon liggen. Er zou een nieuw modem worden afgestuurd, een paar dagen gewacht maar geen modem, weer gebeld met KPN, en deze persoon heeft het goed opgepakt, hij heeft een nieuw modem opgestuurd. Vandaag oude modem ingeleverd, en het nieuwe modem geplaatst, wat schets mijn verbazing, nu geen vaste telefonie meer, dus weer bellen met KPN. Vriendelijke mijnheer aan de lijn, van alles geprobeerd, en hij zei er loopt nog iets, moet u vanavond om 1930 uur weer proberen, het was 1330 uur. Dus vanavond weer geprobeerd, maar helaas geen vaste telefoonlijn, weer gebeld, maar bij KPN is alles oke, dus valt er niets meer aan te doen. Ondertussen heb ik mijn contract na 30 jaar KPN opgezegd, alleen nu moet in nog wachten tot volgend jaar februari.

Welkom bij ons op het forum @Henluk. Jouw verhuizing heeft veel meer voeten in de aarde gehad dan zou moeten begrijp ik :slight_frown:  De internetsnelheid is wel beter geworden met het nieuwe modem als ik je bericht zo lees, maar de telefonie werkt nog niet? Ik wil daar ook voor je naar kijken, als je me die kans wilt geven. Daarvoor kan je jouw forumprofiel volledig invullen en hieronder een seintje geven, dan weet ik dat ik voor je aan de slag kan. 


Wij hebben een nieuw modem gekregen, nu is de vaste telefoonlijn wel te gebruiken. Het andere modem was dus niet oke.


Dat is goed nieuws @Henluk, gelukkig werkt de verbinding daarmee nu weer helemaal! Mochten we nog iets voor je kunnen doen weet je ons te vinden.