Skip to main content

Ik heb elke keer problemen met me internet verbinding op de tv , YouTube video's gaan vast zitten en ik heb op ook problemen met de interactieve tv soms vriest de beeld van de zender en soms kan ik geen zenders wisselen. Dit probleem is gekomen sinds dat ik overgestapt bent van Ziggo naar KPN voorheen had ik geen problemen met de internet verbinding op de tv ook niet met tv zenders dus het kan niet liggen aan mijn tv bovendien is mijn tv aangesloten met een LAN kabel en is vorige jaar aangeschaft. Ik wou dit probleem melden via mail maar ik kan geen een mail adres van KPN zelf vinden voor de klanten service. Jullie hebben mij belooft dat ik geen problemen zal krijgen met de internet en tv als ik van Ziggo naar KPN zou overstappen maar ik heb hele tijd problemen als dit niet zo snel mogelijk opgelost kan worden ga ik gewoon terug naar Ziggo en ik ga geen boete betalen want de belofte van internet en tv zonder problemen is niet nagekomen.

Hallo @Emre. , KPN is NIET per mail te bereiken, maar via het gratis nummer 0800 0402, de chat-functie, Facebook en Twitter.

Je schrijft dat je tv-toestel met een LAN-kabel is verbonden met het modem.

Is de tv-decoder, die je in bruikleen hebt van KPN, ook rechtstreeks met een LAN-kabel verbonden aan het modem of anderszins?

 


Ja die is ook verbonden met een LAN kabel aan het modem.


Hoi @Emre. . Wat hinderlijk dat je hier aldoor last van hebt.

Er loopt dus een lange kabel rechtstreeks vanaf jouw modem naar je tuner?  Wat voor type Experiabox heb jij? En wat voor itv tuner is het?


Ik heb een KPN Box 12 als modem en een Arris vip5202 als interactieve tv. De Arris is gekoppeld aan de modem met een LAN kabel.


Kun jij je profiel aanvullen en mij daarna hier een seintje geven?


Ik heb in mijn profiel aangegeven welke modem en tv ontvanger ik heb.


Ik mis daar nog een postcode en huisnummer. Zo kan ik jou niet vinden :-(


Ik heb mijn postcode en adres toegevoegd.


Ik heb de glasvezel verbinding een reset gegeven. Kun je eens kijken of het daar beter van is geworden?


De problemen zijn er niet meer bedankt.