Skip to main content

ruim 6 weken bezig met slechte tv koppeling slechte wifi van de 200mbps slechts tussen de 30 en 60 mbps monteur geweest kon het niet oplossen terug gebeld de genen die aan de lijn kreeg zij ik kan het zien er zit iets niet goed op de lijn ik ga als nog iemand sturen die uw lijn gaat na meten nieuwe afspraak een half uur voor dat de monteur zou komen belde hij op en zei ik zie wat het probleem is uw moet 2 nieuwe tv ontvangers hebben en super wifi ontvangers dan is het probleem op gelost ik ga het doorgeven en als uw overeen uurtje contact op neem met de klanten servies dan kunnen zij het voor uw opsturen dus niet dat mogen ze niet zei de persoon die ik aan de lijn had weer contact gezocht met 08000201557 code 8433009 /51 kreeg de zelfde persoon aan de lijn die eerder had gesproken hij gaf te kennen dat hij eerst een andere monteur zou sturen om naar de lijn te kijken die is ook geweest alles op nieuw na gekeken en testen gedaan de ene keer wel 200 de anderen keer 40 90 hij gaf te kenen dat alles goed was ik zou terug gebeld worden door monteur een week later heeft hij ook netjes gedaan die jongen die ik van planning zou die dag terug bellen op de monteur bij mij was om na vraag te doen hij moet nou nog bellen zelf al 4 keer terug gebeld om dat hij vond dat ik recht had op een compensatie om dat alles fout was gegaan en tot 3 keer aan toe thuis moest zitten waar van 1 keer voor niets om pdat de monteur niet eens de moeite heeft genomen om lans te komen nu moest ik zelf de super wifi kopen terwijl mij toe was gezegd dat ik die zou krijgen dus ik zou graag van uw horen hoe we dat gaan oplossen mvg Ruud Stoop

Je dacht toch niet dat je met alleen een modem ooit een wifi snelheid gaat halen van 200 hoop ik?


Nee geen 200 maar 90 zou wel mooi zijn maar de ene keer 30 en de andere keer 190 is wel raar dacht ik Joep 1965


Als je een modem hebt met de 2,4ghz band EN de 5Ghz band dan zou dat kunnen. Wellicht heb je dan een keer verbinding gehad met de 2.4 en de andere keer met de 5Ghz. Op de 2.4ghz band ga je nooit 190 halen. Welk type modem heb je?


V12 

 


Hoi @Rstoop, welkom hier. 

Ik lees problemen met de verbinding. Hiervoor zijn monteurs geweest, maar ook niet geweest begrijp ik. En er zou jou een setje SuperWiFi beloofd zijn? Ik wil graag eens meekijken wat ik kan achterhalen. Zou je jouw profiel willen voorzien van gegevens. Hoor ik van je als je dat gedaan hebt, dan kijk ik mee. 


Gedaan ik hoor van je


Ik zie dat mijn collega Lisa hier al mee bezig is. Zij heeft de collega gemaild die het over compensatie had. Zij komt er nog bij je op terug. Dus laten we dat afwachten. ik kan geen dubbele zaken regelen.


Oke ik wacht het af maar dat hij me zou terug bellen is al meer als 3 weken geleden  ik hoor het wel als ik word gebeld 

Mvg Ruud Stoop 


Lisa er drie dagen geleden nog mee bezig gewest. Hopelijk snel reactie.


Ik weet niet hoe lang het moet duren om iemand te bellen  maar er is nog steeds geen contact gezocht of een oplossing bedacht maar we zijn pas 8 weken bezig mijn vertrouwen is nu helemaal naar 0 punt gegaan 

Ruud Stoop 


Ik ga even navraag doen. Ik laat het weten.


Drie dagen verder nog niets gehoord en ik verwacht het ook niet meer ik voel me echt in de maling genomen door kpn mijn vertrouwen is echt weg ik ben er klaar mee ik ga dit op  social media zetten gezien ik al ruim 7 weken bezig ben en niet als klant die al ruim 37 jaar bij kpn zit schande 

Ruud Stoop 


Ik zie het inderdaad. Ik begrijp ook dat je baalt. Ik heb daarom melding gemaakt bij de afdeling Klantrelaties. Zij gaan het nu verder uitzoeken en met je bespreken. Binnen enkele werkdagen wordt er contact met je gezocht.Â