Skip to main content

EXPERIA Box schiet telkens in seevice met navenante problemen met wegvallende tv en internet verbinding. Controle  van verbinding blijkens de app gb. Modem gereset via app zonder het probleem op te lossen. Na reset verbindings snelheid gereduceerd tot onder 20Mbps terwijl dit minimaal 50Mbps moet zijn.

Probleem nu sinds zaterdag jl verergerd.

Help sta nu op het punt over te stappen als dit probleem blijft bestaan. 

Zou fijn zijn als persoonlijk contact ipv computerstem hulp biedt

Goedemorgen @Ulrich, goed dat je even aan de bel trok! Ik zie dat je inmiddels ook al wat collega's hebt gesproken waaronder een monteur op afstand.
De lijn meet nu eigenlijk ook wel goed. Ervaar jij dat ook zo?


Hi Thomas, 

Via de tools heb ik altijd al het idee gekregen dat de lijn tm de wijkkast en of de box oke was,  desondanks veel problemen ondervonden die regulier thuiswerk met remote verbindingen zoals een videoconference onmogelijk maken. Na vele resets tot fabriekswaarden van experia en 2arris stbs is het uiteindelijk gelukt om stabiele verbindingen te behouden en uiteindelijk een tegelijkertijd bijna normale download breedte. Ik houd rekening dat door het intensieve gebruik van een ieder de bandbreedte wat minder is 70 Mbps ipv > 80Mbps. Belangrijk voor mij is dat ik niet om de zoveel minuten meer een verbindingsprrobleem heb sinds afgelopen vrijdag,  zodoende kon ik ook uiteindelijk de fysieke monteur gepland voor maandag jl afzeggen. Ik weet niet,  met velen zo aan het aantal posts te beoordelen, hoe plots zo'n probleem is onstaan (politiek correct verwoord)

 

Groet Ulrich


Ah dat scheelt. Fijn dat het weer werkt! Bedankt voor je terugkoppeling!