Skip to main content

Goedemorgen KPN,

 

ik zit al bij KPN sinds dat ik 16 was, nog met HI-dienst en alles. Maar in al die tijd is jullie klantenservice wel echt behoorlijk achteruit gegaan. 

Ik heb problemen met mijn internet en wil gewoon even met een medewerker in gesprek om een monteur te laten komen. Echt met geen mogelijkheid kom ik achter een telefoonnummer of kan ik een chat starten. De ene na de andere popup over de kansloze wifi-manager (lekkere marktwerking voor verkoop van wifiversterkers) of een interne doorverwijzing naar andere pagina's. 

Moet het nu echt zo ingewikkeld zijn?

Jullie dienst an sich qua wifi en signaal e.d. daar ben ik niet ontevreden over. Maar man oh man, wat een baggerdienst qua klantenbehandeling. Overigens maakt het tegenwoordig geen ene donder uit bij welke ondernemer je zaken doet, zolang je maar van het kastje naar de muur wordt gestuurd en je vooral geen medewerker te spreken krijgt, dan is het allemaal goed. 

 

Zo, deze irritatie is nu ook een keer gedeeld en ga ik een nieuwe poging doen om een collega van jullie te spreken te krijgen.

U kunt ook hier uw problemen melden. We staan te  trappelen om u te helpen.  Overigens is het telefoonnummer van kpn 0800-0402.  Hou er rekening mee dat er vanwege de krapte op de arbeidsmarkt te weinig monteurs zijn en dat er daarom zoveel mogelijk online gebeurt.


Hallo @Mitchell84 via Twitter en Facebook is KPN ook te bereiken en hier op het forum natuurlijk.

Vraagt u maar!!!

 


De chat met een medewerker is sinds medio vorig jaar niet meer beschikbaar.

Als je belt met KPN klantenservice via 0800-0402 krijgt je eerst de VRS (*) aan de lijn. Spreek duidelijk in wat je probleem is. Je wordt waarschijnlijk eerst verwezen naar de website en je krijgt een sms met een link. Hang dan niet op als dat gezegd wordt, maar blijf aan de lijn. Na zo’n 10-20 seconden wordt je doorverbonden met een medewerker.

* VRS = Voice Response System


Hi @Mitchell84, welkom hier. 

Wat naar dat je internetverbinding niet goed werkt. 

De chat met een medewerker is sinds medio vorig jaar niet meer beschikbaar.

Als je belt met KPN klantenservice via 0800-0402 krijgt je eerst de VRS (*) aan de lijn. Spreek duidelijk in wat je probleem is. Je wordt waarschijnlijk eerst verwezen naar de website en je krijgt een sms met een link. Hang dan niet op als dat gezegd wordt, maar blijf aan de lijn. Na zo’n 10-20 seconden wordt je doorverbonden met een medewerker.

* VRS = Voice Response System

Dit is juist. Uiteraard denken we hier op het forum ook met je mee. Wat is er precies aan de hand?