Skip to main content

Goedemiddag,

Vandaag ben ik de hele ochtend bezig geweest om weer internet te krijgen. Dit is uiteindelijk gelukt door oa resetten en toen heb ik de monteur afgezegd. 

Uiteindelijk bleek de netwerknaam te zijn veranderd, het wachtwoord hetzelfde gebleven.  En ook het TV menu was vernieuwd. Net na het afzeggen van de monteur kan ik weer geen verbinding krijgen en hebben we ook geen TV meer. Het netwerk is draadloos wel te vinden, maar kan geen verbinding maken. Ook bekabeld niet. 

Lampje van de experia box v10A brand weer rood en knippert blauw, wat die vanochtend ook deed. 

Iemand nog tips of ideeën? Ben er nu ondertussen al wel een halve dag aan kwijt.. Alle standaard opties die worden gemeld op de website zijn allemaal al meerdere keren geprobeerd. 

 

Nou een rood lampje is nooit goed.  Er lijkt toch een probleem te zijn tussen het modem en de centrale.  Een monteur lijkt me wel noodzakelijk.  Bel eventueel 0800-0402 gratis nummer.


Welkom hier @ozzy91 Een rood lampje is zeker niet goed. Heb je ondertussen al contact met de klantenservice opgenomen? We kunnen ook via deze weg met je meekijken. Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?


Heb de info toegevoegd! Ondertussen wel contact gehad met de klantenservice en er gaat een monteur komen.


Fijn geholpen, het is allemaal opgelost! Bleek uiteindelijk toch een storing te zijn hier in de wijk. 


Ah, heel fijn dat het op is gelost, bedankt dat je dat hier nog even komt delen! :blush:


Reageer