Skip to main content

Sinds enige weken hebben mijn ouders problemen met het internet.

Na talloze keren resetten,aan en uit,bellen en vragen,is het niet gelukt om het probleem te verhelpen.

Normaal na de reset blijft de verbinding even stabiel,waarna het langzaam slechter word.

Iemand een idee?

Mvg André

 

Ik zie het oranje lampje branden op het modem.  Brandt altijd?


Hallo @Dirk1946 het oranje lampje service brandt op de modem, dus er is ergens een signaal naar de modem toe verstoord.

Wie heeft die aansluiting naar het IS/RA-punt zo gemaakt, niet KPN neem ik aan, ziet er nogal ‘klungelig’ uit.

 


Heb m net gereset en op dit moment loopt het prima en alles brand groen.

 

Voor hoe lang?Even afwachten.


En het aansluitpunt is wel door kpn aangelegd.


En het aansluitpunt is wel door kpn aangelegd.

Dan had de monteur blijkbaar niet het originele snoer bij zich en zelf wat gefabriceerd, is ook goed, als het maar werkt @Dirk1946 


Na 1 dag zijn de problemen weer terug,en ja JanD,mijn vader bevestigt dat de monteur idd zelf wat in elkaar heeft gedraaid met betrekking tot de aansluiting.

Lijkt wel een soap serie


Beste @Dirk1946, welkom! Wat rot om te lezen dat je ouders hier tegenaan lopen! Ik begrijp dat het ook na een reset niet meer beter wordt. Je kunt het beste even opnieuw bellen met 0800-0402. Mijn collega's kunnen dan direct met je meekijken en evt. een afspraak maken met een monteur. Ik kan dit ook voor je regelen, zou je dan de gegevens van je ouders in je profiel willen zetten? Dat kan het beste onder de ‘persoonlijke opmerkingen'. Mocht er een monteur nodig zijn, wanneer komt dit voor hun dan het beste uit?  


Er word morgenochtend gebeld naar 0800-0402.