Skip to main content

Voor mijn vriendin had ik kpn besteld 

ook zelf ben ik overgegaan naar kpn eind maart bij mij geïnstalleerd prima voor elkaar fijne monteur 

volgende dag bij mijn vriendin beloofd 2x tv en een versterker de monteur die kwam kon en wilde weinig geen 2e tv aangesloten omdat zij ziggo had gehad of zij even €190 bij wilde tikken vanwege andere kabels versterker was er ook niet bij enz.

Had ik er maar nooit aan begonnen vindt het erg vervelend voor mijn vriendin geen tv boven WiFi doet het halfweg ede trap ook niet meer en dat alleen omdat een monteur het laat afweten 

wat gaat kpn hier aan doen van alles beloven en niet waar maken 

gr Hans Zaadnoordijk 

 

 

Beste @Hans zaa, welkom! Wat jammer om te lezen dat de ervaring van je vriendin zo rot is geweest! Ze kan hiervoor het beste even telefonisch contact opnemen met onze telefonische klantenservice via 0800-0402. Op het forum heb je contact met de community die vooral bestaat uit andere klanten. Wij, KPN moderators, zijn ook aanwezig, alleen duurt het even voordat wij in een topic bijspringen. 

 

Op onze website wordt vermeld wat er binnen de gratis installatie valt. Dat is het modem, de wifi, één tv, één telefoon en één pc. Al het andere kan tegen meerwerkkosten gedaan worden. De monteur is ook verplicht om uit te leggen waarvoor er kosten in rekening gebracht worden. Je kunt er dan zelf voor kiezen of je dit wilt of niet. Dat gezegd hebbende: mocht je toch willen dat ik meekijk: wil je dan de adresgegevens en het klantnummer van je vriendin in jouw profiel zetten? Dat kan het beste in het hokje ‘persoonlijk opmerkingen’. Dit is alleen inzichtelijk voor jou en KPN.