Skip to main content

Beste KPN medewerker,

Ik probeer al enige tijd mijn abonnement om te zetten via Mijn KPN helaas krijg ik al weken dezelfde opmerking; Er is iets fout gegaan, probeer het later nog eens…. Dat lukt dus niet.

Het bedrag dat ik te zien krijg in Mijn KPN is 74,50 euro.

Uiteindelijk gebeld met de Servicedesk waarbij ik prima te woord ben gestaan echter verteld deze dame mij dat de prijs 81,50 euro is, 7 euro hoger dus.

Ik wil heel graag mijn internetsnelheid verhogen naar 1Gb en verder alle opties die ik nu heb behouden maar dat ik twee verschillende prijzen te zien krijg is wel heel vreemd.

Beste KPN, wie kan dit voor mij oplossen!?

Hierbij een screendump:

 


Die schermafdruk is gewoon fout. Het klopt niet. En daar bent u niet de eerste mee, dat gaat wel vaker fout. 

U heeft nu 100 mbit. U wilt 1000 mbit. 10 x zo snel. Dat da meer gaat kosten kunt u zo wel bedenken. 

U heeft nu "gratis" Spotify. Gebruikt u dat? Want rechts staat het niet. Wilt u het wel, dan moet u daar gewoon extra voor betalen. 


Hallo @MDoeleman 

Uiteindelijk gebeld met de Servicedesk waarbij ik prima te woord ben gestaan echter verteld deze dame mij dat de prijs 81,50 euro is, 7 euro hoger dus.

Dat klopt ook wat de hlpdsk zei, want in de screendunp staat o.a. pluspakket +6,99 plus pakket -6,99 pluspakket -6,99 1e 3 mnd gratis, dat laatste klopt dus niet, wantdan zou je een negatief bedrag betalen voor het pluspakket terwijl het nu gewoon gratis is, vandaar die €7 hoger (6,99)

Als het online via MijnKPN niet lukt gewoon even bellen met 0800 0402, de hlpdsk kan het meteen voor je in orde maken.

 


Hoi @MDoeleman, welkom bij ons op het forum. Met de gegevens die in je profiel staan ben ik ook meteen voor je gaan kijken en ik zie ook de 81,50 staan als eindbedrag. De reden daarvoor heeft Jan al opgemerkt, in jouw overzicht staat 2x een korting voor het Pluspakket. Je zult maar een van de kortingen krijgen en dat is inderdaad het verschil van 7 euro die we zien. Het Pluspakket kan met een korting aangezet worden zoals je ziet, gedurende die kortingsperiode is het maandbedrag 74,50 en daarna wordt zal het 81,50 worden.


@Jasper@JanD  bedankt voor je heldere uitleg. Ik heb gewoon alle stappen gevolgd die de app mij stelde, misschien deze zo aanpassen dat dit niet kan?

En ik blijk dus ook niet goed gekeken te hebben.

Nogmaals bedankt en een fijne dag.


@Jasper ik heb nu het pluspakket weggehaald en nog steeds een foutmelding. Ik ga wel bellen. Nogmaals bedankt.


Graag gedaan @MDoeleman. Dat je daarna alsnog een foutmelding bleef kregen is vervelend, is het daarna via het telefonische contact wel gelukt?


Als ik in mijn rekenmachine invoer: 57,50 + 10 + 2 + 5, dan kom ik uit op 74,50. Waar komt die 81,50 vandaan?