Skip to main content

Beste, half december overgestap van ziggo naar kpn. Mooie verhalen, binnen 3 weken zou ik glasvezel hebben. Inmiddels ben ik voor kpn alles aan het regelen heb ik het idee. Van kpn naar kpnnetwerk naar volkerwessel naar energie care. Iemand van die 4 bedrijven wacht op goedkeuring van de vve, die kan ik geven. Maar kom niet door de wachtrij heen. Al 2 x 30min in de wacht bij volker en dan wordt je eruit geknikkerd... ik ga een contract met KPN aan... regel je zooi.....makkelijk om je klanten alles te laten regelen. Iemand een mail adres van de gene die verantwoordelijk is voor ontvangst van goedkeuring? 

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Helaas zijn KPN netwerk en KPN de provider aparte bedrijven. Ik snap dat u met KPN zaken doet, alleen in de praktijk is de naam dus verwarrend. U heeft een overstap gemaakt. Hoe kon u KPN selecteren als ik begrijp dat er nog helemaal geen verbinding is?


Door een verkoper aan de deur. Begin december was er glasvezel voor de flat aangelegd(niet in). Half december vertegenwoordiger van KPN met mooie aanbiedingen, mooie beloften eind december werkt alles. Ik ben akkoord gegaan met 1000mb abo. Eind december brief gekregen dat 20 januari gaat het contract in , 19 januari komt de monteur alles aansluiten. Nooit wat van gehoord. Dus kpn bellen, toen moest ik kpnnetwerk bellen, toen volker-wessel en daarna energie care. En het is niet verwarrend. Ik ga een contract aan KPN (provider). Terug op me vraag. Is er een mail waar ik dus de goedkeuring van de vve kan mailen. Dat is het probleem waarom er niks gebeurd in de flat. 


Hallo @Erickjj, welkom op het KPN forum. 

Zoals @Jeroen Ruiter al een geeft zijn KPN als internet provider en KPNNetwerk als netwerk beheer twee aparte bedrijven. Je praat ook over energie care, bij welke internet provider heb jij een abonnement afgesloten? 

Als dat KPN is, dan ga ik proberen je zo goed mogelijk te helpen. Het is natuurlijk erg vervelend dat alles zo lang op zich laat wachten. Begrijp ik goed dat jij momenteel nog gebruik maakt van de verbinding van Ziggo? Als je gebruik maakt van overstap service hoef je je geen zorgen te maken, de verbinding van Ziggo blijft actief tot dat KPN volledig werkend is aangesloten. Nu snap ik wel dat je graag zo snel mogelijk glasvezel wilt natuurlijk. 

Â