Skip to main content

Wij hebben al sinds we de experiabox hebben problemen met streamen ,internet en tv !

Npo kan ik nooit zien pathe en videoland buffer constant en het beeld valt weg 

De modem en tv ontvangers zijn geïnstalleerd door kpn maar ik heb nog nooit fatsoenlijk tv kunnen kijken zo vaak geklaagd maar er gebeurd niets !

Hoe kan dit nu eens worden opgelost ???

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

 

Wordt er kotsmisselijk van ,geen tv geen internet werkt goed hoor dat KPN bah😡 maar wel de volle rekening betalen en geen compensatie voor NPO abonnement dat ik n enkele keer over jaren heb kunnen zien🤑


Swappen betekent gewoon omruilen. 

 

Dus kabeltjes zitten echt goed?

Knippert hij blauw en uiteindelijk rood?

Al een reset gegeven achterop? Pinnetje ingedrukt houden totdat lampje uitgaat.


Ja beste Dennis 

Alles zit goed had een foto van de achterkant gemaakt voor ik alles van de V8 losmaakte

Op precies dezelfde manier er weer in gedaan maar niks, de hele avond en de hele nacht mee bezig geweest krijg 100mb op de telefoon van mijn partner een week geldig lekker makkelijk aan bieden als safari vervolgens ook op de telefoon zegt safari kan de server niet vinden , nu weer n uur bezig geweest ga het nog 1x doen en dan ben ik er klaar mee


Voor de derde keer…

Woon je in het buitengebied?

 

 


Beste Wjb ik woon in Zandvoort


En wat geeft deze pagina (klik) aan als maximaal haalbare snelheid op jouw adres?

Voorbeeld voor postcode 2042 AA huisnummer 5. 

 


niets hij geeft een wijziging pagina  maar geen snelheid


niets hij geeft een wijziging pagina  maar geen snelheid

Maar op die pagina kan je toch een postcode invullen?

En als je hierbij aangeeft dat je nog geen abonnement hebt bij KPN of Telfort dan wordt een stukje lager de maximaal haalbare snelheid getoond. 


ja maar dan krijg ik geen snelheden te zien WJB


ik weet niet precies wat je er mee wil ?

 


ik weet niet precies wat je er mee wil ?

KPN zegt hier (klik) dat op jouw adres 50Mbps haalbaar zou moeten zijn.

Ik ben benieuwd of de bestelsite van KPN dat ook zegt en dat zou jij ook gewoon moeten kunnen zien door je postcode huisnummer in te vullen en aan te geven dat je nog geen abonnement van KPN of Telfort hebt.

Je krijgt dan na het drukken op "check het aanbod" een pagina zoals hieronder te zien.

 


beste WJB sterker nog de paina zegt eerst we willen je 2 wifi versterkers aan smeren voor 59,-

vervolgens doe ik de wifif verbeter test en zegt de pagina je bent niet verbonden met het KPN netwerk

schiet mij maar lek heb al heel lang kpn omdat er hier geen ziggo kabel ligt altijd problemen gehad eerst met digitenne als er een brommer langs kwam geen beeld als het regende of stormde geen beeld en toen zou interactieve tv de oplossing zijn maar nee hoor computer en tv zegt nee nee


Plaats dan eens een screenshot van deze pagina (klik) die je te zien krijgt nadat je de postcode ingevuld hebt en op "check het aanbod" hebt gedrukt.


Zodra ik thuis ben zal ik dat doen


Er staat de maximaal haalbare snelheid is 52Mbits pijltje omlaag 10 mbits pijlrje omhoog

Maar dat haalt het nooit het komt niet hoger dan 13,2 als ik de test  doe  dus dat klopt niet


En dan moet ik er 2 superwifi punten bij doen ?

Heb al eens 2 dvs 200 moeten nemen toen de V8 hier werd aangesloten


Hallo @jojalo

Jemig, mijn excuses dat dit allemaal zo gelopen is. Dit gaat wel heel raar zo. Wat @DennisA78 zegt, er hoeft helemaal in het systeem niks aangemeld te worden, als je een ander KPN modem aansluit op een KPN aansluiting moet dit het namelijk gewoon doen. Als een monteur een modem uit de bus pakt en deze aansluit, werkt dit ook gewoon. Een swap is een fysieke omwisseling van het modem, daar komt, los van de track en trace van het pakketje, niks administratiefs bij kijken. Ik wil niet mijn collega's van de telefonische klantenservice af vallen, maar wat zij zeggen klopt dus niet. 

Is die V10A inmiddels werkende of blijft de lamp nog steeds rood? Belangrijk is dat de kabel vanuit het IS/RA in de DSL poort zit en dat de poort waar WAN bij staat leeg blijft. 


Hallo Hanna, aan jou ligt het in elk geval niet jouw hulp was heel fijn, we hadden tot aan een uur geleden nog niks, vanmiddag belde er een andere vrouw van de klantenservice , ze vertelde mij dat ze vanmorgen om 11 uur een handmatige actie gingen doen en dat dit heel zeldzaam was ; maar mevrouw we gaan dat voor u doen zodat u vanaf vandaag weer veel plezier aan de tv zou beleven........., ...maar helaas het heeft nog uren geduurd en nog steeds geen plezier want nu doet de tv het beneden bij de modem wel maar boven helemaal niks daar hebben we ook n tv ontvanger   en deze deed het voor de V8 wel , weliswaar ook heel slecht maar we hadden regelmatig beeld zal ik maar zeggen, de jongen van de klantensevice gisteravond haalde de hele trukendoos tevoorschijn met moeilijke termen zoals nee er moet nog een swap komen, de modem is niet aangemeld en wie heeft u deze modem gestuurd en dat is niet goed want daat moet aangemeld worden en weet ik veel wat hij allemaal zei we zaten zo n uur of 3 aan de telefoon uiteindelijk zei hij om 21u  ze gaan er vannacht aan werken en ik bel u morgen om 8:30 en dan verteld u mij dat alles werkt.......hij belde nooit en waarschijnlijk omdat hij toch al wist dat t niet werkte..…

Ik bedacht vandaag ineens laat ik de dvs 200 er is uit halen kijken wat er gebeurd en boem ik had beneden een groen lampje ,de tv ging software laden en deed het weer ! En daar was niemand van de klantenservice opgekomen !!

Alleen jammer dat het boven nu niks doet dus geen tv geen tv ontvanger die werkt 🙄😓 in elk geval dank voor jouw hulp zonder jou had ik nog steeds een verouderde modem 😊

 


Ik bedacht vandaag ineens laat ik de dvs 200 er is uit halen kijken wat er gebeurd en boem ik had beneden een groen lampje ,de tv ging software laden en deed het weer ! En daar was niemand van de klantenservice opgekomen !!

Alleen jammer dat het boven nu niks doet dus geen tv geen tv ontvanger die werkt 🙄😓 in elk geval dank voor jouw hulp zonder jou had ik nog steeds een verouderde modem 😊

 

 

Waar heb je die DVS weg gehaald, naast het modem?

Is je 1e tv misschien vast bekabeld en de 2e tv middels DVS? Want dan zou het logisch zijn als je de zend DVS weghaalt, kan de DVS bij de 2e niks ontvangen. 

 

Je zegt dat tv laden opeens weer werkte na weghalen DVS. Zit je modem en DVS misschien erg dicht bij elkaar? Dat kan namelijk op je koperverbinding slaan, en dus negatief effect hebben op internet en tv


Hallo Dennis , de installateur die hier voor het eerst jaren geleden de modem kwam aansluiten heeft een dvs met de adapter van de V8 in het stopcontact gedaan en boven heeft hij n witte kabel met geel stekkertje in een dvs gedaan en daarin de tv ontvanger stekker nu is de dvs beneden eruit maar boven zit hij nog hetzelfde daar heb ik geen modem alleen tv ontvanger


Maar u gebruikt een dvs 200??? Die zijn al zo oud. Haal nou al die dingen er nou eens uit. Wat gebeurt er dan? Die dingen moet u echt niet meer gebruiken!!


Goedemorgen Joep 

Er gebeurd met de V10a niks met de Dvs en niks zonder Dvs dus hoe krijg ik tv terug boven ? Deze dingen zijn mij toendertijd aangepraat door  de KPN en net zo verouderd als de V8 maar iedere keer als ik tegen de klantenservice (jaren) zei moet ik misschien een keer een nwe modem werd er gezegd :nee de V8 is prima dus ik heb al jaren ouwe troep en betaal npo videoland en netflix en prime  voor jan joker want ik heb het maar n aantal keer kunnen zien maar niks maar dan ook niks van hulp hierbij niks compensatie nee ze laten je lekker aan klungelen en dan krijg je dit soort reacties alsof ik weet wat ik ermee moet ?🤔


Begint een lang topic te worden. Daarom heb ik even de zoekfunctie gebruikt, het woord "Motorola" is nog niet gebruikt. Dus daarom de vraag: heeft u tv ontvangers van het merk Motorola? 


Beste Nick

 

Dat is wat de KPN mij toendertijd opstuurde wij zijn digibeet dus hebben geen flauw benul wat dit allemaal is


Maar ik heb nog steeds geen fatsoenlijk werkende tv boven dat lijkt mij belangrijker om op te lossen

dan vragen over merknamen en verouderde producten van de KPN die me toen in de maag gesplits zijn

mijn partner heeft er al lang genoeg van vandaar dat ik dit aan het uitzoeken ben