Skip to main content

heel akelig, wij zitten met hetzelfde probleem, gebeld met KPN maar de verbinding met hen ging niet soepel, in de zin van: we werden in de wacht gezet omdat men iets ging bekijken, dat duurde lang en de verbinding werd telkens (meermalen geprobeerd) verbroken… er wordt dan niet teruggebeld…?

geen oplossing gekregen. het wordt allen maar erger.. radio valt weg, tv staat momenten stil…



Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

 

@then kan je iets meer vertellen over je netwerk? Welk modem heb je? Is de tv ontvanger direct met een kabel aangesloten op de experiabox of zit er iets tussen zoals een draadloos verbindingsset of een switch?


Hoi Joep,

 

esperiabox V 10 A  vaste kabel

modem beneden: VIP 2952 V2

modem boven: arcaduan HMB 2260 V2

we hebben boven ook tv en radio: valt ook weg…

groetjes

then

 


nog een toevoeging: vanmorgen tussen 7 en 9 uur was het goed, daarna begon het weer regelmatig weg te vallen...


Dus je gebruikt NIET dit soort dingen 

 


nee, deze gebruiken we niet...


En je hebt er ook geen switch tussen zitten ergens?


oei, wat is een switch?


Ziet er zo uit 

 


we hebben er niks tussen zitten, ook met een kabel naar boven…..


nee, dit kennen we niet..


Pfff dat is een lastige. Dat wordt flink zoeken. Ervaar je problemen met internet? Lagere snelheid of uitval bijvoorbeeld?


de opgenomen programma`s haperen ook bij het terugkijken….

en wat toch ook vreemd is, wat ik al schreef, tussen 7 en 9 uur vanochtend (mijn man was vroeg op) geen haperingen en vanaf 9 uur ineens wel weer….


heel soms even bij opstarten computer geen wifi, maar eigenlijk verwaarloosbaar...geen probleem..


misschien een idee om iemand langs te sturen die het “zaakje” eens bekijkt?


het is pas sinds een paar dagen dat dit speelt, daarvoor nooit problemen….


Op het forum helpen klanten elkaar en springt de moderator bij als we er niet uit komen.  Die zal dat ook wel doen maar de wachttijd is van 4 dagen. Het is heel vreemd dat dit gebeurd zonder aanwijsbare oorzaak.  Vul uw profiel helemaal in met klantnummer etc dan kunnen ze meteen voor u kijken.


okay, gedaan…..hoe nu verder? hoor ik dat via Forum?


U gaat een mailtje ontvangen als er een bericht is. Natuurlijk kunt u ook af en toe hier kijken.


okay, dankjouwel zover!


Hoi @then . Dank voor het invullen van je gegevens.

Ik zie dat je recentelijke gebeld hebt. Mijn collega heeft een uitvoerig log achtergelaten. Wat ik er van begrijp heb je al nieuwe hardware gehad en werkt alles goed. Behalve met jouw geluidsinstallatie. Klopt dat? 


Dag Erwin en Joep,

 

ja, we hadden klachten met het geluid en beeld maarrrrr….we -hadden- die klachten..

heel raar, gisterochtend nog last, ik zette toen de esperia box wat meer in het zicht om te kijken of het tijdens de storing wat met de box deed en wat ? geen haperingen meer….idioot, maar waar.

terwijl ik al eerder met de box bezig ben geweest….

hoe dan ook, ik heb hem teruggezet waar hij eerst stond en alles gaat nog steeds goed!!

wij blij natuurlijk,!  en jullie ook, denk ik, vervelend als je niet kan helpen!

hopelijk hoef ik hier niet meer te komen!

bedankt voor het meedenken en proberen op te lossen!

hartelijke groet

Henriëtte


Dat is een meevaller, @then . Misschien een los contactje. Ik ben blij dat het nu goed werkt.Â