Skip to main content

Goedemorgen 

door een storing in een transformator huisje een paar straten verder werkt onze experiabox niet goed. Problemen met de WiFi en de televisie. Aangezien we 2 dochters hebben die examen doen momenteel zou ik graag een nieuwe box willen halen vandaag. Een vriend van ons kan deze vanavond installeren. Dus mijn vraag is kan ik deze vandaag bij een KPN winkel halen?  Liefst Barendrecht. 

Bellen is beter. 0800 0402. Gratis


De xl winkel in Barendrecht is geopend en hier kan je voor de deur parkeren :grinning: 

Je kan volgens mij enkel een nieuw modem ophalen in de winkel als je hier toestemming voor hebt van klantenservice, aangezien ze in de winkel geen lijnen of modems kunnen uitmeten zijn hun niet degene die beslissen of het echt nodig is of niet. Dus even de klantenservice bellen op 0800-0402 en als hun eventueel een modem willen opsturen kunt u aangeven het liever in de winkel op te halen en dat ze dat in het systeem moeten zetten.


De xl winkel in Barendrecht is geopend en hier kan je voor de deur parkeren :grinning: 

Je kan volgens mij enkel een nieuw modem ophalen in de winkel als je hier toestemming voor hebt van klantenservice, aangezien ze in de winkel geen lijnen of modems kunnen uitmeten zijn hun niet degene die beslissen of het echt nodig is of niet. Dus even de klantenservice bellen op 0800-0402 en als hun eventueel een modem willen opsturen kunt u aangeven het liever in de winkel op te halen en dat ze dat in het systeem moeten zetten.

  Ik had al gebeld maar er werd gezegd dat ik naar Barendrecht moet gaan maar hij niet wist of ze een box op voorraad hebben. En ik er ook niet heen bellen. 


Hoi @HarryenRegina 
Welke box heb je nu?
en heb je de Wifi manager al eens geprobeerd?


Weer gebeld en morgen komt er monteur want nu zag de klantenservice wel een probleem.  Vervelend. Geen nieuwe box