Skip to main content

Het is om te huilen dit systeem en komt totaal niet overeen met het mooie praatje makkelijk aan te sluiten. Ik ben werkelijk al uren bezig heb nu zoveel mensen gesproken en geen een weet er wat van af dan het standaard praatje en ik ben er helemaal klaar mee. Ik heb alles gedaan volgens instructie en geen stabiliteit. Beneden doet de schotel geen enkel licht aangeven, eerste verdieping maakt nu weer helemaal geen connectie met beneden en schiet iedere keer in het rood. Heeft het wel gedaan en de derde doet het ook niet terwijl deze op nog geen 5 meter afstand staat. Het is een hopeloze zaak. Niemand die het juiste antwoord heeft. Ik ben in staat de hele boel los te koppelen en terug te brengen

 

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt

En toch gaat het bij de meeste mensen goed. Welke experiabox heb je?


V10


Klantenservice weet ook niets. Vanmiddag een monteur geweest heeft ook niets geholpen


Ik had boven bereik en nu maken ze geen connectie meer en blijft alles op rood staan. Kastje in de meterkastlaat zelf helemaal geen lampjes zien . 


Router is in orde werkt allemaal maar desondanks maken de bovenste kastjes geen verbinding


Als ik de we. Ode scan zie je automatisch het beheerderswachtwoord wat ook op de achterkant staat en deze geeft constant aan dat dit fout is. Ook mijn eigen WiFi code is niet goed. 


 Heb je een wifipunt staan in de meterkast?


Ja en ook bekabeld en ook met alle drie eerst gekoppeld voor ik deze naar boven bracht


En dan zijn ze boven en dan werkt het niet.  Dat is kort het probleem?


Klopt, ik heb er drie. 1 bekabeld in de meterkast, hier brand het groene lampje niet nog sterker geen enkel lampje maar wel wifi(erg vreemd) 2. Woonkamer een verdieping hoger( wel verbonden maar valt na een uur weer weg, tweede verdieping staat de derde schiet iedere keer vrijwel meteen op rood , later op de avond knipperend groen tot nu toe. Zojuist weer gekeken in woonkamer en weer op blijvend rood gesprongen. Waar ik het meest moeite mee heb is dat ik totaal geen enkele hulp vanuit de klantenservice heb dan behalve 5 x een uur gewacht en hetzelfde gehoord te hebben. Kortom geen stabiele verbinding en knallen iedere keer eruit


Ik begin wel een idee te krijgen wat het probleem is.  Kijk je tv via kpn met een ontvanger die direct met een kabel aan de experiabox hangt?


Ik kijk op twee tv’s tv middels een dvs en dat kan ook niet anders dit doet het nog steeds perfect gelukkig 


Als onder geen lampje brand op de SuperWiFi, dan is het zinloos om je druk te maken over de SuperWiFi's boven.

Geen lampje is raar. Zit de stekker überhaupt in het stopcontact? En is de SuperWiFi met de bijgeleverde platte kabel verbonden? Met een LAN poort? En niet met de WAN poort?

Niet de rode dus?


Ja alles is correct aangesloten met bijgeleverde kabel, stekker in het stopcontact zelf als test een ander stopcontact en de gele Ethernet-poort gebruikt


Ja alles is correct aangesloten met bijgeleverde kabel, stekker in het stopcontact zelf als test een ander stopcontact en de gele Ethernet-poort gebruikt

En er brand geen lampje? Ook niet na een gereset? (reset knop ongeveer 15 seconden vast houden)


Het is inmiddels na 1,5 dag opgelost. Schijnbaar moest ik een ander stopcontact gebruiken vanwege het lichtnet waar de dvs op zat. Al met al werkt het nu maar dit was nergens terug te vinden , gebruiksaanwijzing is te summier en de kon thuis app werkt niet. Ik scan de we code en de beheerderscode komt automatisch maar geen enkel ww klopt! Het is echt net wie je treft bij de klantenservice van kpn. Ik had een laatste poging gedaan en deze medewerker heeft me keurig geholpen en had tenminste kennis. Hier was ik echt heel blij mee. 


En net terwijl ik dit typ schiet de WiFi er weer uit. Hopeloos en frustrerend 


Volgens mij worden hier wat dingen door elkaar gehaald. U heeft het hier nu plots over dvs. Dat heeft niets met wifi te maken.


Blijkbaar dus wel . Ik kreeg te horen dat een combinatie met dvs verstoring kan geven bij de super WiFi punten. Als deze op het zelfde lichtnet zitten kan dit verstoring geven. Dus dit is wat kpn aangeeft!


De stekker van de SuperWiFi is gewoon een normale stroomadapter. Die hoort het in elk stopcontact te doen.


Zou je wel denken maar ik weet überhaupt niet meer wat ik er van moet denken. Ik ben door de laatste medewerkers fantastisch geholpen maar de kwaliteit van alle kpn producten in huis is echt ver onder de maat terwijl ik echt wel een trouwe klant ben maar hoe ik gisteren en vandaag door andere medewerkers “geholpen “ bent sloeg alles. Uiteindelijk draait het niet stabiel doe een investering maar echt geen verbetering en de naam super WiFi doet zich geen eer aan. 


U heeft de SuperWiFi's niet via de dvs aangesloten toch? Een dvs kan soms behoorlijk storing veroorzaken bij overige apparaten in het netwerk. Wat dat betreft zou je het eens een paar dagen zonder dvs moeten proberen. Maar zodra u de stekker van de dvs in het stopcontact steekt, zou het lampje moeten gaan branden. Welke kleur dan ook. Geen lampje is gewoon raar.


Ik heb dit probleem nu ook. Na dagen issues gehad te hebben met koppelen valt nu iedere keer de tweede schotel weg en gaat het lampje rood branden. Ik heb uit ellende de tv met een internetpanel moeten inpluggen in het WiFi punt anders valt de verbinding om de haverklap weg. Soms blijft het de hele dag op groen staan maar sinds gisteren valt het tweede punt om het uur in het rood. Resetten, wow of aan en uit werkt even goed en dan is het na een uur of twee weer raak. Andere punten geprobeerd in de woning maar hetzelfde verhaal.

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic


Hoever staat het 2de punt bij het eerste bekabeld aangesloten punt vandaan? Wat zit er tussen?


De trap iedere verdieping heeft een eigen punt