Skip to main content

Het is om te huilen dit systeem en komt totaal niet overeen met het mooie praatje makkelijk aan te sluiten. Ik ben werkelijk al uren bezig heb nu zoveel mensen gesproken en geen een weet er wat van af dan het standaard praatje en ik ben er helemaal klaar mee. Ik heb alles gedaan volgens instructie en geen stabiliteit. Beneden doet de schotel geen enkel licht aangeven, eerste verdieping maakt nu weer helemaal geen connectie met beneden en schiet iedere keer in het rood. Heeft het wel gedaan en de derde doet het ook niet terwijl deze op nog geen 5 meter afstand staat. Het is een hopeloze zaak. Niemand die het juiste antwoord heeft. Ik ben in staat de hele boel los te koppelen en terug te brengen

 

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt

De trap iedere verdieping heeft een eigen punt

Staat het punt beneden onderaan de trap? Niet in de meterkast? En boven? Staan ze vlakbij de trap? Of staan ze in de slaapkamer? 


Nee beneden meterkast kan niet anders) woonkamer slaapkamer allemaal op nog geen 6 meter afstand


Ja... maar er zitten wel vloeren en muren tussen natuurlijk. Je zult ze toch iets moeten verplaatsen zodat er minder tussen zit. In de meterkast kan je een gaatje boren zodat de kabel buiten de meterkast geplaatst kan worden. Of opgehangen kan worden.


Hiervoor koop ik dit systeem niet juist minder kabels etc en dan functioneert het niet goed. Dmv het mesh netwerk zou dit niet mogen. Ik had hiervoor WiFi reparateurs wat ook niet alles was maar zelfs daar had ik betere verbinding mee.


Het verbaast me iedere keer weer. Als er bij mensen een extra stopcontact of waterkraan moet komen wordt hemel en aarde bewogen. Gaten worden geboord en sleuven gefreesd alles om het netjes weg te werken en voor goed wifi, wat tegenwoordig een eerste levensbehoefte lijkt te zijn, moet alles draadloos en kan er niks. Zet op iedere verdieping een bekabelde accespoint en je hebt in het hele huis geweldig wifi.


Ik heb niet aangegeven dat dit een probleem is . De situatie die geschetst wordt is gewoon geen werkelijkheid. Dit probleem speelt al langer en er is al van alles geprobeerd betere WiFi te krijgen in huis. En genoeg geïnvesteerd om dit voor elkaar te krijgen. Ik ben hier dan ook opzoek naar een oplossing en dat is niet random gaten boren . Super WiFi is aansluiten en draaien en dit klopt gewoon niet! 


Hoi @M.r, ik heb je topics even samengevoegd.
Misschien een overbodige vraag maar heb je de KPN Thuis app ook gebruikt om de superwifi's te installeren?
Zou je ook kunnen toelichting wat voor apparatuur je verder aangesloten hebt op je netwerk?
Ik kijk ook graag even mee, kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?


De SuperWiFi's maken onderling ook gewoon via WiFi verbinding met elkaar. Als je dus ergens geen of slecht WiFi hebt op je laptop of mobiel, dan haalt het in beginsel niets uit om op die plek zomaar een draadloze SuperWiFi te plaatsen. Want dat ding zal net zo goed een slechte verbinding hebben. En dan kan die dus ook geen goed WiFi doorgeven. Op zo'n manier kunnen de SuperWiFi's niet goed functioneren.

Het is dus van belang om de SuperWiFi onder wat dichter naar de trap te halen. En de SuperWiFi boven ook ducht bij de trap te houden.


Hallo, zojuist is er weer een ticket aangemaakt en het probleem gaat veel verder dan alleen de WiFi mijn gehele internet valt geregeld weg en ik loop al 2 jaar met dit probleem. Nieuwe modem gehad , reparateurs aangeschaft(is even stabiel geweest) nu weer super WiFi gekocht en allemaal helpt niet om het probleem op te lossen. Ik heb gevraagd of er eens een goede probleemanalyse gemaakt kan worden wat hopelijk het probleem naar boven brengt. De app werkt niet heb ik ook aangegeven want er wordt gevraagd de qr code te scannen en als ik dat doe klopt het wachtwoord niet bij geen enkel punt dus bij geen een qr code. Ik heb alles dus handmatig gedaan. Alles punten eerst gekoppeld tot het stabiel groen was en zo alle stappen doorlopen. Dit werkt even en dan knalt alles er weer uit😒


Goedemorgen @M.r, ik ben benieuwd naar de uitkomst van het ticket. Hou je ons op de hoogte?


Hoi @M.r, is er inmiddels al een oplossing uit gekomen?


We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat het inmiddels opgelost is.  Anders weet je ons te vinden!