Goedemorgen,
Ik heb de Experiabox V10A. Daar ik ook het probleem heb met de wifi op de telefoon wil ik IPv6 uitzetten. Echter wanneer ik inlog op de Experiabox krijg ik nergens iets van IPv6 te zien...wel 2.4Ghz en 5Ghz.
Nu heb ik gebeld met de klantenservice. Ze zeggen gewoon niet hoe ik het uit kan zetten, daar KPN niet wil dat klanten zelf instellingen gaan veranderen...ze willen alleen een wifi check laten doen via internet.
Maar dit lost mijn probleem niet op! Het wifi signaal id gewoon prima (ook volgens de telefoon, vol bereik). Dan wil KPN me wifi versterkers aansmeren à 80 euro. Maar het signaal is al goed, dus dat zal mijn probleem niet oplossen!
Ik wil gewoon antwoord op mijn vraag maar dat krijg ik dus niet. Ik betaal nu dus voor een abonnement wat niet naar behoren werkt. Het kan anno 2019 toch niet zijn, wanneer ik de mail op de telefoon wil bijwerken dat dit een minuut duurt??
Altijd goede ervaringen gehad met KPN, maar wegens persoonlijke omstandigheden is het abonnement een paar maanden opgezegd geweest. Nu weer opnieuw aangevraagd en alleen maar ellende...al ik weet niet hoe vaak contact gehad met de klantenservice die me 9 van de 10 keer geen oplossing kunnen geven (voor diverse problemen).
Graag heb ik dan ook antwoord op de vraag hoe ik IPv6 uit kan schakelen, zodat ook mijn telefoon normaal werkt op de wifi...
Admin: Bericht afgesplitst van IPv6 uitschakelen op V10A | KPN Community
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.