Skip to main content
Beantwoord

Problemen met wifi sinds overstap van Apple naar Samsung

• 14 maart 2025
  • 2 reacties
  • 48 keer bekeken

Ik ben sinds een paar dagen overgestapt van Apple naar Samsung, wat een gedoe. Afbeeldingen in apps laden niet meer via WiFi (was gewoon goed) 

Inloggen in deze app via WiFi gaat ook niet, WiFi uit 5G aan dan werkt alles. 

De gebruikelijke zaken heb ik gedaan, apps uitloggen, eraf, opnieuw installeren, modem uit, aan jullie snappen het. Wie heeft nog een ideetje hoe je dit gedoe oplost? Oh ja de WiFi is top volgens de verbeteraar en de rest in huis heeft geen problemen. 

Beste antwoord door Poekiedepoes

Dankjewel Noordzee. Het probleem zit hem niet zozeer in de mobile hotspot, maar in de gewone huis-tuin-en-keuken WiFi. Nieuwe Samsung, prima wifi van kpn, maar een laadsnelheid van afbeeldingen van niks. Ik word teruggebeld door KPN en het lijkt mij een probleem wat op te lossen is, zo niet, dan lever ik de hele handel weer in 

Bekijk origineel

2 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+31
  • Superuser
  • 38100 reacties
  • 15 maart 2025

Hallo ​@Poekiedepoes ,

Je zit nog in jouw veertien dagen aankoopgarantie! 

Het lijkt aan Samsung te liggen. Ik wil je aanraden om even met Samsung contact te zoeken. Verder heb ik ook nog een mogelijke oplossing gevonden

• Auteur
  • Deelnemer
  • 5 reacties
  • Antwoord
  • 15 maart 2025

Dankjewel Noordzee. Het probleem zit hem niet zozeer in de mobile hotspot, maar in de gewone huis-tuin-en-keuken WiFi. Nieuwe Samsung, prima wifi van kpn, maar een laadsnelheid van afbeeldingen van niks. Ik word teruggebeld door KPN en het lijkt mij een probleem wat op te lossen is, zo niet, dan lever ik de hele handel weer in 

Reageer