Skip to main content

Zoals meerdere mensen op dit forum al gedeeld hebben is er een probleem bij het connecten naar de servers van Wargaming. 
Ik speel dit spel met 3 andere vrienden die ook bij KPN zitten en die ervaren hetzelfde probleem. 

Ook buiten dit forum zie ik meer mensen hier last van hebben. Alleen bij World of Tanks en alleen mensen die KPN hebben. 

Het gebeurt telkens rond 00:25, net als bij de rest. 

Als ik via TELE2 op mijn telefoon, of via een VPN naar de website ga tijdens de storing gaat dit zonder moeilijkheden.

Het probleem is telkens opgelost na 45min tot een uur. 

Maar aangezien het probleem zich herhaald is dit  best vervelend.

ik heb precies het zelfde probleem voor de zoveelste keer deze week er is echt iets mis bij kpn. als ik via mijn telefoon(vodafone) dan kan ik wel gewoon op de servers komen.

als ik kpn dan bel om te vragen wat er aan de hand is word er mij verteld dat het niet aan kpn kan liggen er word er opeens opgehangen .


ik heb precies het zelfde probleem voor de zoveelste keer deze week er is echt iets mis bij kpn. als ik via mijn telefoon(vodafone) dan kan ik wel gewoon op de servers komen.

als ik kpn dan bel om te vragen wat er aan de hand is word er mij verteld dat het niet aan kpn kan liggen er word er opeens opgehangen .

 

Het is idd gek dat meerdere mensen in het land hier tergelijke tijd last van hebben. Ik had het vanavond ook! Ik zat in een call met mensen die Ziggo hebben en die konden gewoon doorspelen. Dit moet dus aan KPN liggen. 

 

Als ik de klanten service zou bellen en er zou ineens opgehangen worden, zou ik daar zeker nog eens achteraan bellen, dat noem ik niet bepaald service. 


Hoi @RGD  (en de rest). Welkom op het forum.

Wat gaat er op dat moment precies mis? Wat gebeurt er als je tijdens de storing een trace uitvoert? Op die manier kunnen we kijken of er ergens iets in de routering hapert.

Met het programma pingplotter kun je dit goed in kaart brengen. Je hebt dan wel de ip adres(sen) van de servers van WOT nodig:

https://www.pingplotter.com/