Skip to main content

Ook hier grote problemen sinds de overgang van XS4ALL naar KPN. Vanavond deed de bom barsten bij mij. Ik ga weg bij KPN (jammer voor de XS4ALL-mensen). Ik was een leuke serie aan het kijken en plots stond het beeld stil midden in de opname en ging niet verder. Alles geprobeerd, maar ik krijg wel TV, maar geen TV-gids en geen opnames. Er staat, dat het netwerk het niet aankan. Mijn TV-ontvanger is rechtstreeks met mijn Fritz-modem gekoppeld. Ook kan ik niet altijd mobiel bankieren, want de app van ING geeft aan, dat er gaan internet is, terwijl ik naast de router sta. Verder is het internet heel erg traag, terwijl ik glasvezel heb. Bij mij is de maat vol. De TV-ervaring is volledig weg.

 

*admin: afgesplitst

Hoi @TreinBert, welkom op ons forum!
Dat is natuurlijk niet de bedoeling, dat klinkt alsof er ergens iets niet goed zit. Heb je hierover (sinds de migratie) ook al eens contact over gehad met de XS4all klantenservice? (telefonisch bereikbaar op 020 398 76 66)

 


Net als na de storing van gisteren, is het op dit moment weer fout. Ik keen een opname terug van RTL7 en deze stopte halverwege tijdens de reclame. Het beeld staat stil en wat ik ook probeer, het gaat niet verder. Zoals ik al eerder heb aangegeven, wordt mijn drang om over te stappen steeds groter, want dit gaat al bijna drie maanden zo door. Ik heb al een nieuw TV-kastje gekregen, maar het helpt niet. Het lijkt eerder aan het netwerk centraal te liggen. Mijn internet doet het op dit moment wel.