Skip to main content

Vandaag uit het niets internet uitgevallen, alhoewel uit het niets er lopen mensen van het netwerk rond…, volgens het protocol storing zoeken ligt de fout bij mijn adres. Modem in meterkast gecontroleerd, modem im woonkamer gecontroleerd , gereset en zelfs terug naar fabrieksinstellingen , helaas zonder resultaat. Volgende stap in de procedure is dat je een monteur moet bestellen. Hiervoor gegevens ingevoerd en dan roept het systeem: sorry, er is wat misgegaan… wat moet ik hiermee. !!! Ik kan KPN op geen andere wijze bereiken. Gewoon uit het raam staren , of Ziggo maar weer bellen voor heraansluiting van het tot een paar weken geleden tot volle tevredenheid functionerende ziggo systeem?

 

Voor storingen kan je 24 uur per dag en 7 dagen per week bellen met de klantenservice 0800-0402. 


@Hendrik1962 Goed dat je dan even aan de bel trekt. Als de hele verbinding eruit ligt dan is de kortste klap inderdaad om even te bellen met 0800-0402. Dan plannen mijn collega's een storingsmonteur voor je in. Heb je inmiddels al contact gehad?Â