Skip to main content

Wij hebben sinds 19 maart een nieuw KPN box de V12, omdat de V10 defect was. Sinds die tijd hebben we alleen maar ellende.

Regelmatig hebben we een foutmelding op tv , afspelen mislukt

Internet valt heel veel weg, als we een speedtest doen bekabeld dan zit deze op download 22.10 Mbps en upload 59,14 Mbps.

Soms zitten we hoog, maar meestal rond de cijfers die hier boven staan.

We hebben geprobeerd de V12 naar fabrieksinstellingen te zetten, want het modem had de gegevens overgenomen van de V10, maar toch springt deze weer terug naar de oude gegevens.

Al met al zijn we niet tevreden, met een studerend kind die veel gebruik moet maken van internet is dit helemaal lastig.

Zou iemand mij kunnen helpen met de oplossing

 

@Erwin_ Ik ben morgen aan het werk, en heb veel meetings staan helaas, kan het vrijdag?


Vrijdag alleen 's avonds :-) 

Zaterdag kan ook.  Dan zou het rond 11:00 kunnen :-)


@Erwin_ ik kan allebei de mogelijkheden 


Ik zet je op vrijdag  voor 19:30 in mn agenda!


Leuk je even gesproken te hebben, @Gerda72 . 

Sinds de reset van de box12 gaat het beter, geef je aan.  Verder is je zoon nogal actief op het internet. Hij zegt zelf dat hij soms veel van de verbinding vergt. 

Als hij grote bestanden upload kan dat nadelige gevolgen hebben voor jullie internet plezier. Mijn advies is om dat met hem te bespreken en desnoods de verbinding te splitsen doordat één van jullie het gastaccount gaat gebruiken.  Zo zit je niet langer in elkaars vaarwater.  

Of dit ook de oorzaak voor alle problematiek is kan ik simpelweg niet zeggen. Ik denk dat de reset ook veel goed heeft gedaan want je haalt hiermee de nieuwste firmware binnen.

Wat de foutcode op de televisie betreft: Die past  (helaas) bij het gebruik van DVS’n.  

Mocht dit blijven gebeuren kun je deze stappen nog eens proberen:

https://www.kpn.com/televisie/installeren/draadloze-verbindingsset/storing-draadloze-verbindingsset-oplossen.htm

 

Â