Skip to main content
Vraag

Problemen V12, internetverbinding valt steeds weg

• April 6, 2022
  • 30 reacties
  • 516 keer bekeken

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

30 reacties

• Auteur
  • Topper
  • April 20, 2022

@Erwin_ Ik ben morgen aan het werk, en heb veel meetings staan helaas, kan het vrijdag?

Erwin van KPN
Moderator

Vrijdag alleen 's avonds :-) 

Zaterdag kan ook.  Dan zou het rond 11:00 kunnen :-)

• Auteur
  • Topper
  • April 20, 2022

@Erwin_ ik kan allebei de mogelijkheden 

Erwin van KPN
Moderator

Ik zet je op vrijdag  voor 19:30 in mn agenda!

Erwin van KPN
Moderator

Leuk je even gesproken te hebben, @Gerda72 . 

Sinds de reset van de box12 gaat het beter, geef je aan.  Verder is je zoon nogal actief op het internet. Hij zegt zelf dat hij soms veel van de verbinding vergt. 

Als hij grote bestanden upload kan dat nadelige gevolgen hebben voor jullie internet plezier. Mijn advies is om dat met hem te bespreken en desnoods de verbinding te splitsen doordat één van jullie het gastaccount gaat gebruiken.  Zo zit je niet langer in elkaars vaarwater.  

Of dit ook de oorzaak voor alle problematiek is kan ik simpelweg niet zeggen. Ik denk dat de reset ook veel goed heeft gedaan want je haalt hiermee de nieuwste firmware binnen.

Wat de foutcode op de televisie betreft: Die past  (helaas) bij het gebruik van DVS’n.  

Mocht dit blijven gebeuren kun je deze stappen nog eens proberen:

https://www.kpn.com/televisie/installeren/draadloze-verbindingsset/storing-draadloze-verbindingsset-oplossen.htm

Â