Skip to main content

Hi,

 

Ik probeer mijn producten te koppelen aan de door mij aangemaakte KPN ID.

Mobiel nummer lukt waarschijnlijk niet omdat ik tijdelijk nog gebruik maak van de oude provider. 

Maar als ik mijn internet en tv wil koppelen, kan ik geen toevoeging van m’n huisnummer toevoegen en dus het product dus niet koppelen. Op deze manier kan ik ook geen afspraak maken met de monteur die de glasvezel verbinding moet fixen..

 

Fix dit aub.

 

Mvg,

Olmer

Welkom op het forum @Ollieh, hoewel de aanleiding minder leuk is :slight_frown:

Door de drukte op het forum, komen we nu pas aan jouw topic toe, excuus voor de late reactie! Is het inmiddels wél gelukt of speelt dit nog steeds? Zo ja, zou je dan je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan?


Een afspraak maken voor de monteur is ondertussen telefonisch gelukt. 

 

Het koppelen van mijn product doe ik wel nadat de monteur de internetverbinding heeft aangesloten, zodat ik geen adresgegevens hoef in te vullen bij het koppelen van mijn product. 

 

Maar het probleem met de toevoeging bij een huisnummer blijft dan wel bestaan in jullie systeem, dus ik raad jullie aan om dit alsnog te fixen. 

 


Ah, heel fijn dat het gelukt is met de monteursafspraak!

Wat betreft het niet kunnen invoeren van een huisnummertoevoeging; dit is natuurlijk verre van handig, dus dit ga ik even aankaarten bij de mensen die over MijnKPN gaan!