Skip to main content

Sinds 1993 trouwe klant van KPN, altijd de vaste telefonie, mobiele telefonie en TV afgenomen van KPN.
Maar nooit kunnen profiteren van ‘snelpakkers’ zoals waar nu mee wordt geadverteerd.
Ons huidige abonnement heeft als einddatum contract 19-9-2013. Vorig jaar zijn we overgegaan van Koper naar glas maar hebben niets gewijzigd aan het abonnement. Wel hebben we toen tegelijkertijd 2 Superwifi punten aangeschaft (tegen de reguliere prijs).

Ik zie nu de advertentie over de Surface bij het aangaan van een nieuw abonnement. Ik wil een nieuw abonnement afsluiten dat beter past bij onze huidige situatie. Heb ik dan ook recht op een Surface?  Of vis ik ook hier achter het net?  Is er een alternatief dat ook klanten die al bijna 30 jaar bij KPN zitten daar voor worden ‘beloond’?

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

U vist toch weer achter het net helaas.  De actie is alleen voor de nieuwe klanten die overigens kunnen kiezen uit een kado of korting. Een nieuwe klant wordt u als u zes maanden geen klant bent geweest.  Overigens zijn er het hele jaar door wel leuke kleine kadootjes voor de vaste klanten. Daar krijgt u dan een mailtje van.


De naam ‘kleine kadootjes’ zoals je dat aangeeft zegt al wat. Een greetzcard, of een voucher voor een online film bijvoorbeeld…  ten opzichte van een Surface? Of 6 maanden korting?

Kijk bijvoorbeeld wat de ANWB doet met trouwe klanten, verschillende extra's als je langer lid bent.

Bij KPN wordt geen onderscheid gemaakt tussen iemand die bijna 30 jaar abonnee is of iemand die 5 jaar abonnee is en dat is volgens mij (ook als ik andere reacties op vergelijkbare topics zie) niet voor iedereen even eerlijk.

 

  


Als ik ook even mag vragen. Tot hoelang duren deze snelpakkers? Ik zie dat de actie voorwaarden voor de surface tot 30 januari 2022 loopt. Lopen de snelpakkers dan ook tot deze datum of nog iets langer?

Ik ben meer geïnteresseerd in 6 maanden korting op de thuisproducten en meer data op een mobiel hier in huis zoals 3GB + 2GB extra.


De naam ‘kleine kadootjes’ zoals je dat aangeeft zegt al wat. Een greetzcard, of een voucher voor een online film bijvoorbeeld…  ten opzichte van een Surface? Of 6 maanden korting?

Kijk bijvoorbeeld wat de ANWB doet met trouwe klanten, verschillende extra's als je langer lid bent.

Bij KPN wordt geen onderscheid gemaakt tussen iemand die bijna 30 jaar abonnee is of iemand die 5 jaar abonnee is en dat is volgens mij (ook als ik andere reacties op vergelijkbare topics zie) niet voor iedereen even eerlijk.

 

  

Dat doet de supermarkt ook niet. Kom er al 20 jaar bij dezelfde. 


Hi @Jeroen vtv! Welkom en bedankt voor je vragen! 

Het systeem wat de ANWB heeft is een mooie en kan interessant zijn. Wij bieden onze klanten elke maand een kadootje aan en, als er meer producten/diensten gecombineerd worden, een maandelijkse korting en een gratis zenderpakket. Ook hebben we regelmatig verschillende acties voor onze bestaande klanten. Een welkomstkorting krijg je één keer en deze heb je ongetwijfeld ook van ons gehad bij het afsluiten van jouw abonnement! :wink:

  

Als ik ook even mag vragen. Tot hoelang duren deze snelpakkers? Ik zie dat de actie voorwaarden voor de surface tot 30 januari 2022 loopt. Lopen de snelpakkers dan ook tot deze datum of nog iets langer?

Ik ben meer geïnteresseerd in 6 maanden korting op de thuisproducten en meer data op een mobiel hier in huis zoals 3GB + 2GB extra.


Tuurlijk mag je hier ook wat vragen @Sebas1481. We weten op voorhand niet of acties verlengd gaan worden: it's a surprise! Bij een bestelling voor Internet (en TV) kun je aangeven per wanneer het abonnement mag in gaan (of gebruik maken van de overstapservice). Bij Mobiel kun je geen gewenste ingangsdatum kiezen (het is of per de einddatum contract van de huidige provider → nummerbehoud of de volgende werkdag/ bij levering van een mobiel toestel.


De naam ‘kleine kadootjes’ zoals je dat aangeeft zegt al wat. Een greetzcard, of een voucher voor een online film bijvoorbeeld…  ten opzichte van een Surface? Of 6 maanden korting?

Kijk bijvoorbeeld wat de ANWB doet met trouwe klanten, verschillende extra's als je langer lid bent.

Bij KPN wordt geen onderscheid gemaakt tussen iemand die bijna 30 jaar abonnee is of iemand die 5 jaar abonnee is en dat is volgens mij (ook als ik andere reacties op vergelijkbare topics zie) niet voor iedereen even eerlijk.

 

  

Dat doet de supermarkt ook niet. Kom er al 20 jaar bij dezelfde. 

 

Jij hebt ook een contract met de Supermarkt?  Onzinnig antwoord. 


Jij hebt ook een contract met de Supermarkt?  Onzinnig antwoord. 

Wat maakt dat uit? En contract?