Skip to main content

Ik speel al bijna 2jaar op mijn ps4 en nog nooit problemen gehad met internet (kabel) tot deze week de ps4 elke keer in game zegt dat het internet weg is. Gisteren gebeld met de helpdesk die zeiden dat er een aantal dingen door elkaar stonden en het internet op een verkeerd netwerk zit aangezien de modem ook heel lang moest zoeken na het resetten, kan ik hier mee geholpen worden?

Zelfde probleem ongeveer hiero, helemaal uit het niets… al paar dagen mee bezig maar nog geen oplossingen

admin: eigen topic aangemaakt

Hoi @Lats. Welkom op het KPN Forum! Ervaar je nog steeds problemen tijdens het online gamen? Heb je al eens geprobeerd om jouw netwerkkabel in een laptop te stoppen om te bekijken of de verbinding dan ook wegvalt? Wat je ook nog kunt proberen is een andere netwerkpoort op jouw ExperiaBox. Ik hoor graag van je of dat het probleem verhelpt. Anders moeten we verder zoeken naar een oplossing. 

Zou je ook je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens?


Hoi @Lats. Welkom op het KPN Forum! Ervaar je nog steeds problemen tijdens het online gamen? Heb je al eens geprobeerd om jouw netwerkkabel in een laptop te stoppen om te bekijken of de verbinding dan ook wegvalt? Wat je ook nog kunt proberen is een andere netwerkpoort op jouw ExperiaBox. Ik hoor graag van je of dat het probleem verhelpt. Anders moeten we verder zoeken naar een oplossing. 

Zou je ook je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens?

Ik heb niets meer van je gehoord dus ga er vanuit dat het probleem inmiddels is verholpen. Als je onze hulp nog nodig hebt, dan horen we dat graag van je!