Skip to main content
Antwoord

PTT kastje op de erfgrens, kan deze verwijderd worden?

• March 7, 2025
  • 4 reacties
  • 110 keer bekeken

We willen in tuin een nieuwe schutting plaatsen. Op erfgrens aan buitenzijde tuin hebben we echter een klein PTT kastje. 
Kan dit kastje weg?

zo nee, hoe ver dient een paal van schutting van dit kastje te worden geplaatst?

verneem graag zsm.

gr

leon

Beste antwoord door Jan van KPN

Goedemorgen ​@Leon010 , bedankt voor jouw bericht en welkom hier op de KPN Community :)
In dit geval zou ik je in eerste instantie het advies geven om hier eens over te bellen met het nummer 0800-0150. Zij kunnen je hier meer over vertellen! Laat je ons nog even weten wat daar uit is gekomen?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • March 7, 2025

@Ik_Combineer , kun jij daar iets mee voor ​@Leon010 ???

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • Antwoord
  • March 10, 2025

Goedemorgen ​@Leon010 , bedankt voor jouw bericht en welkom hier op de KPN Community :)
In dit geval zou ik je in eerste instantie het advies geven om hier eens over te bellen met het nummer 0800-0150. Zij kunnen je hier meer over vertellen! Laat je ons nog even weten wat daar uit is gekomen?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • March 26, 2025

Ben nog in afwachting.

het leek er op of er een reactie werd gepost 4 minuten geleden maar kan die niet vinden….

ben ook al in contact geweest met facilicom maar verzoek was weer binnen KPN uitgezet, nog zonder resultaat 

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • March 26, 2025

Hoi ​@Leon010!
De reden dat je een mailtje ontving, kwam omdat ik mijn antwoord van 10 maart had gemarkeerd als 'best answer'. In dit soort situaties is het advies namelijk altijd om contact op te nemen met het nummer 0800-0150 en ik maak uit jouw reactie op dat je dit inmiddels hebt gedaan maar nog aan het wachten bent op terugkoppeling. Hopelijk hoor je snel meer! 🙏🏻