Skip to main content

We zijn al jaren bij KPN met een alles in 1 abonnement + 2 mobiele telefoons.

Een poos terug verhoogde KPN gratis internet snelheid van 100/100 naar 200/200 MB omdat we al jaren lid zijn. Een voordeel van € 4 per maand. Op de website staat dat je kunt verhogen tot 500 MB voor € 4 p.m. extra.

Toen ik vandaag belde met de klantenservice blijkt dat je de oude 4 euro kwijtraakt, zodat je € 8 euro per maand meer moet betalen.  Waarom je de bestaande klantenkosten kwijtraakt, kon/wilde de medewerker niet zeggen, maar ik vind het belachelijk dat je de korting kwijtraakt.

Dit is geen klantenbinding. Uiteraard blijf ik nu zitten op 200/200 MB (glasvezel). Hussel is niet interessant, dat is nog duurder. Jammer.

 

Admin: eigen topic aangemaakt aorigineel topic]

Tja... zo werkt het nu 1maal bij KPN. Er zijn ook klanten die op hun mobiele abonnement er bijvoorbeeld 10 GB data bij gekregen hebben. Die raken dat ook weer kwijt zodra ze iets wijzigen. 


Het valt nog mee dat je de 500Mbit/s-verbinding aan kon klikken, bij de meeste klanten kan dat al niet meer en kun je alleen nog maar ophogen naar de Gigabit-verbinding, hetgeen ook logisch is, gezien het zeer geringe prijsverschil tussen 500Mbit/s en de Gigabit-variant. @BartFlevo 

 


We hebben nog een oud “alles in 1” abonnement, waarbij internet is gemaximeerd tot 500 mb.


We hebben nog een oud “alles in 1” abonnement, waarbij internet is gemaximeerd tot 500 mb.

Oké, duidelijk.


Weet je zeker dat je met Hussel meer kwijt bent dan met jouw huidige Alles-in-1 abonnement.

Als je ook een mobiel abonnement hebt, het pluspakket hebt en één ander pakket waar de entertainmentkorting voor geldig is zoals Netflix, Spotify, ESPN, Film2, Viaplay, Disney+ of Game Pass dan ben je vast en zeker goedkoper uit met een Hussel abonnement.


Ik had ook een Alles-in-1 abonnement. En ben nu bij een Hussel abo bijna 10 euro goedkoper uit.

De Alles-in-1 abonnementen zijn de afgelopen jaren met de prijsverhoging ieder jaar fors duurder geworden. Hussel is minder omhoog gegaan. Ik denk dat da de komende jaren zo door zal gaan. Dus blijf alert.


@BartFlevo heb je het antwoord van wjb nog gezien:

Weet je zeker dat je met Hussel meer kwijt bent dan met jouw huidige Alles-in-1 abonnement.

Als je ook een mobiel abonnement hebt, het pluspakket hebt en één ander pakket waar de entertainmentkorting voor geldig is zoals Netflix, Spotify, ESPN, Film2, Viaplay, Disney+ of Game Pass dan ben je vast en zeker goedkoper uit met een Hussel abonnement.

Het nadeel van zo'n alles-in-1 pakket is dat je geen keuze hebt over wat er wel of niet aan staat. Vooral als je sommige pakketten niet gebruikt is er kans dat Hussel voordelig voor je is. 

Je kan via onze website kijken wat je betaalt als je het pakket los bij elkaar zou nemen. Kijk daarnaast ook naar de snelheid die je gebruikt. Veel internetsnelheid is leuk. Maar als je alleen met een paar apparaten Netflix kijkt gebruik je niet zo veel.