Skip to main content

We hebben op 04-01-2021 onze verhuizing en alles aan KPN doorgegeven..er zou op 4 febr een konteur komen om alles te installeren....er kwam niemand..60 keer gebeld met KPN..iedereen ziet bij KPN dat er bij hun fouten zijn gemaakt en dat het.niet.goed.in het systeem staat..daarna kreeg ik via.mail een afspraak bevestiging door KPN voor afgelioen maandag 8 febr en savonds ontving ik een mail dat er gisteren 9 febr een monteur zou komen..je snapt t al..4 febr kwam er geen monteur..de 8ste niet en de 9de ook niet...ongelooflijk! Er werden mails gestuurd door de medewerkers naar afd. Verhuizingen en naar de backoffice van KPN voor t met spoed sturen van een monteur..maar er reageerd niemand bij KPN en niemand komt in actie...wie.oh.wie.helpt.ons...we lopen steeds tegen een muur aan bij KPN..bijna 25.jaar abonnee zijn en dat ze je gewoon laten zitten met alles..we hebben er geen woorden voor...hoe.krijgen we t nu voor elkaar dat er hier een monteur komt na alle fouten die er gemaakt zijn bij KPN,wat ze ook toegeven...ik wordt er radeloos van…


Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid + topic naar juiste board verplaatst

We hebben op 04-01-2021 onze verhuizing doorgegeven en alles bij KPN geregeld er zou een monteur komen voor installatie op 04 febr..er kwam niemand..na 60 telefoontjes naar KPN bleek dat alles verkeerd zat in het systeem..we kregen een afspraak per mail gestuurd voor adgelopen maandag 8 febr..er kwam weer geen monteur..savons voor gisteren 9 febr..ook gisyeren kwam er geen monteur..iedereen die ik bij KPN gesproken heb ziet dat t mis is gegaan bij KPN maar niemand komt in actie..wie.o wie kan ons hier helpen..het lijkt een eeuwige steijd te worden om hier een monteur maar wel wordt.ons abonnements geld gewoon afgeschreven door KPN maar als.klant laten ze je barsten..onvoorstelbaar! Ben je al minstens 25 jaar.klant…

 

Admin: bericht naar eigen topic verplaatst


Balen dit!! Een medewerker gaat dit snel oppakken.  Vul je profiel helemaal in met klantnummer etc dan kunnen ze meteen voor je aan de slag. 


Hoi @Mulleke, welkom hier op het forum!

Wat een ontzettend vervelende situatie. Vreemd dat er telkens afspraken met de monteur worden toegezegd, maar dat er vervolgens niemand bij jou langskomt! Mijn excuses voor het ongemak! :disappointed_relieved:

Mag ik eens met je meekijken naar de situatie? In dat geval wil ik je vragen om de volgende gegevens in je forumprofiel (privé) in te vullen: postcode, huisnummer, naam + geboortedatum van de contracthouder en (bij persoonlijke opmerkingen) de laatste 3 cijfers van je IBAN. Geef je hier een seintje zodra jouw profiel is ingevuld?


Ja we hebben het ingevuld...adres hebben we nog t oude ingevuld want omdat er.nog geen.monteur is geweest is.ons adres in jullie.systeem.ook nog niet aangepast


Bedankt voor je gegevens @Mulleke. Ik zie inderdaad al een heel dossier staan. De laatste update zie op 08-02 dat mijn collega een ticket doorgezet heeft omdat het inplannen van de monteurs maar steeds niet lukte.
Ik zie dat je gelukkig ook al noodbundels hebt en mijn collega's van de klachtenafdeling ook al gesproken hebt.
Helaas kan ik dit verder ook niet bespoedigen en kunnen we niet veel anders dan afwachten tot mijn collega's achter de schermen hierover nog contact met jou opnemen.


Ja maar we wachten al zo lang wat is er dan zo moeilijk ze kunnen ons toch ff bellen en een monteur inplannen..we snappen echt t probleem niet...het terugbellen hoeft toch geen dagen te duren