Skip to main content

De laatste 2 weken valt het me op dat ik regelmatig de Experia Box V10a moet herstarten omdat blijkbaar de internetverbinding is weggevallen. Dit merk ik dan bijv. aan de TV (wegvallen van de zenderinfo) of dat ik ook op mijn laptop (bedraad) geen internet heb.  Pas nadat ik de Experia Box een schop heb gegeven is de boel weer online.

Zijn er meer die dit herkennen en zo ja, wat is de oplossing ?

Admin: Titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

Hoi @gerpol. Wat vervelend dat de internetverbinding regelmatig wegvalt. Heb je de stappen op onze Servicepagina al eens doorlopen? Als dit het probleem niet verhelpt wil ik je vragen om je gegevens achter te laten in het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic nadat je dit hebt gedaan? Dan kan ik jouw verbinding eens doormeten. Ik hoor graag van je!


Inmiddels contact met KPN gehad via telefoon. Conclusie was dat het modem waarschijnlijk defect is. Vanmiddag nieuwe ontvangen en geplaatst. Even blijven monitoren of dit de oplossing is 

Bedankt voor de reactie.


Wat goed dat het probleem is verholpen d.m.v. een nieuw modem. Als je in de toekomst nog andere vragen hebt, dan horen we dat graag van je!