Skip to main content

Laatste 2 weken over de gehele dag heen, geen internet verbinding meer, geen tv. Dit gebeurd meerdere keren per dag en begint nu wel heel storend te worden.

Ik betaal een hoop geld per maand, kies bewust voor een duurder pakket, om thuis geen gezeik te hebben en ik er van afhankelijk ben.

Hiervoor helemaal geen problemen, dus er is iets aangepast.

Kan KPN ervoor zorgen dat ik mijn oude kwaliteit wederom terugkrijg.

Hi Mar, welkom op het forum. 

Hier moet inderdaad iets aan de hand zijn. Sterker nog, ik zie dat er ergens op de lijn iets stoort. Hiervoor ga ik een monteur aansturen. Heb jij morgen of zaterdag tijd in de ochtend of middag? Volgende week kan ook overigens. 

 


Hallo Alex,

ik ben vrijdagmorgen en zaterdagmorgen thuis.

 

Groet,

Mark


Voor vrijdag zie ik dat ik het plekje al kwijt ben. Ik heb het nu op zaterdag ingepland tussen 8 en 10, dit betekent dat de monteur tot 10 uur de tijde heeft om bij jou te komen. Laat je nog even weten hoe het afloopt?


Mar, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen. 


Beste Alex, ik heb een telefoontje van de monteur gehad. Monteur gaf aan dat hij helemaal geen huisbezoeken mag maken. Hij kon niets voor mij betekenen. Wel zou hij een 48 uurs tracering erop zetten. Maar daar heb ik niets van terug gehad. 

Al met al heb ik nog dagelijkse storingen en dat zit volgens mij absoluut niet hier in huis, maar in jullie verdeel station.

 

Groet,

Mark


Hi Mar, ik heb navraag gedaan over die meting en kom hierop terug. Ik zie wel wat de monteur heeft gemeten, en dat is dat de verbinding zelf niet wegvalt maar de connectie van de modem. Heeft de monteur jou ook een nieuw modem aangeboden? Ik stel dan voor om dat alvast te doen zodat we dat uit kunnen sluiten. 


 Beste Ale,

Dit heeft de monteur .mij nog niet aangeboden.

 

Groer,

Mark


Laten we dat in gang zetten dan om het uit te sluiten. De omruiling kan ik inplannen bij een Post NL punt bij jou in de buurt. Heb je een voorkeur? 

 


Beste Alex,

 

Kan het wellicht bij mijn huisadres worden afgeleverd?

Ik zelf kom eigenlijk niet buiten tijdens de Corona crisis. Zit nogal in een risicogroep, heb hierin een volle bingokaart zeg maar.

Ik hoop dat dit mogelijk is..

Mocht dit niet het geval zijn, dan zal ik iemand moeten refelen en dan voor Primera Waterlanf.

Groet

Mark


Ik ga dit op een andere manier proberen, ik heb je een privébericht gestuurd. 


@Mar411 Zou je kunnen bevestigen dat er iemand langs is geweest en dat je Experiabox ook is vervangen? Heeft dit geholpen?Â