Skip to main content

Regelmatig paired status met V10

• May 23, 2026
  • 28 reacties
  • 279 keer bekeken

Toon eerste bericht

28 reacties

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • August 25, 2026

@ivo46 Je had helaas gelijk: het was stom geluk. De stroom is er hier even af geweest vanwege het plaatsen van een laadpaal en nu is het weer dezelfde ellende: SuperWifi 2 punt schiet in paired mode, slechte wifi verbinding (maakt geen gebruik van superwifi2 punt dat het meest in de buurt is) en de zelfgegeven namen voor de wifi2 punten zijn weer verdwenen in de app.

Kansloos.

@Erik van KPN Wat gaat KPN hier nu eens aan doen?

Updates uit blijven brengen. Deze problematiek is, helaas, niet iets dat één oorzaak heeft. Er zijn veel factoren die van invloed zijn. We hebben daar al duidelijke stappen in gemaakt, en zien dat ook terug. Maar het feit blijft dat er nog klanten zijn die nog wel problemen ervaren met paired-not-synced. Blijven we aan werken, en verdere oplossingen in updates verwerken. 
In de tussentijd helpt het over het algemeen om periodiek je thuisnetwerk te herstarten via de optie daarvoor in de webinterface, of via de MijnKPN app.

Forum|alt.badge.img+2
  • Slimmerik
  • August 25, 2026

Helaas zit er wel heeeeeel veeeeeel tijd tussen die updates waardoor de problemen veels te lang blijven bestaan. Dit lijkt me nou precies zo'n issue om te zeggen dit gaan we eerst fixen want hier hebben klanten echt last van en daar ook vol op inzetten en niks anders. Verwijder zo snel mogelijk die brakke topologie pagina en stop met daar aandacht aan geven en stop met nieuwe features totdat dit issue is opgelost voor alle devices. Jullie "ontwikkelaars" hebben het blijkbaar te druk om snel dingen te fixen, tenzij er media aandacht is natuurlijk. Maar goed door het ineens uit support gooien van de ew en sw1 hebben ze nu misschien wat meer tijd over om het tempo en de kwaliteit op te voeren en dus hopelijk ook fatsoenlijk geteste updates die niet binnen een week na release weer teruggetrokken worden omdat ze de puinhoop alleen maar erger maken dan dingen oplossen.

• Auteur
  • Topper
  • August 25, 2026

@Erik van KPN . Ik ben het eens met Erwin. Met je signature “We are constantly searching, not just for answers to our questions, but for new questions” ben ik het dan ook niet eens: ik wil geen nieuwe vragen maar een antwoord: wanneer komen er kortcyclische updates om dit op te lossen? Dit duurt echt veel te lang. 
Het tijdperk dat we een dagelijkse tijdschakelklok op de voeding van de router moesten zetten is toch al wel 20 jaar voorbij. 

En daarbij had ik gehoopt dat de glasvezel verbinding die in het verschiet ligt het wel zou oplossen, maar ik hoor van een kennis dat daar de problemen met de SW2’s zo ongeveer hetzelfde zijn.