Skip to main content

Sinds 15 maart bij KPN. En regelmatig storing gehad met de WIFI. IP adres niet te vinden of gewoon geen verbinding verbinding te maken. Alle tips van de site al meerdere keren gedaan en met alle respect je WiFi controleren met de wifimanager, waar je wifi voor nodig hebt, gaat niet zonder WiFi.

Vanmiddag de klantenservice aan de telefoon gehad en uiteindelijk zou ze het modem uitlezen en dan een terugkoppeling geven. Dat zou een paar minuten duren waarin ik niets zou horen. Heb na zo'n 15minuten de verbinding maar verbroken. Van een terugkoppeling was geen sprake. Het zou fijn zijn als deze als alsnog komt. Alles werkt nu weer, we vragen ons af voor hoelang deze keer. Hiervoor zijn we niet overgestapt. Bij Ziggo nooit WiFi problemen gehad.

admin: titel aangepast ivm vindbaarheid 

Heeft u dit soort dingen in huis?

 


Nee


We hebben twee wifisuperpunten in huis.


En hoe zijn die aan gesloten?

Een van de grootste problemen die ik zie, is dat men het 1e super ding niet bekabeld op het modem aan sluit. 


Beide zijn met kabel aangesloten.


welk modem heb je?Je zou ook even zowel het modem als de superwifi punten met een paperclip kunnen resetten.

Je hebt de witte superwifi?


Dank je wel voor de tip, maar heb de afgelopen weken alles al meerdere keren gereset. Het zou gewoon moeten werken allemaal lijkt me en zoiets zou niet om de paar dagen mogen voorkomen.


Beste @Mieke1976, welkom! Wat jammer om te lezen dat je momenteel niet zo blij met ons bent.. Je zou inderdaad gewoon een terugkoppeling van ons moeten krijgen als we je dit vertellen. Jammer om te lezen dat dit niet gebeurd is. Je stelt je vraag nu op het forum, hier krijg je vooral tips en hulp van andere klanten. Wij, moderators, zijn er in de basis om gesprekken te begeleiden en in te springen wanneer jullie er samen niet uitkomen. Ik zie dat hierboven belangrijke vragen gesteld worden:

  • Welk modem heb je? 
  • Heb je de witte of de zwarte SuperWifi punten?

Daarnaast zou ik nog graag willen weten: 

  • Werkt het bekabelde internet wel naar behoren?
  • Zijn er ook apparaten waarbij de wifi niet wegvalt?
  • Op welke apparaten merk je dat de wifi wél wegvalt?
  • Merk je ook veranderingen aan de lampjes op het modem en de SuperWifi punten?
  • Heb je inderdaad alles echt al eens gereset (door een puntig voorwerp in het ‘reset’ gaatje te duwen) of alleen uit- en weer aangezet?