Skip to main content

Goedemorgen,

Sinds werkzaamheden aan glasvezel bij mij in de straat door KPN valt met regelmatig mijn internet weg. Zelf heb ik geen glasvezel, en heb ik een Experiabox V10. De vorige modem gaf nooit problemen maar moest vervangen worden volgens KPN. 

Mijn wifinetwerk is goed, als ik bekabeld internet probeer te gebruiken doet deze het ook niet. Herstel knop gebruiken dan wel hard resetten van de modem leidt niet tot een oplossing, internet ligt er vervolgens uren uit. (nu al ruim 2u geen internet)

 

Hoi @BBerdien, welkom op ons forum!
Ik heb meteen even meegekeken met de gegevens uit je profiel.

Er lijkt iets niet helemaal goed te gaan tussen onze centrale en jouw experiabox. Hier kunnen we dan direct wel een monteur voor langs sturen!
Omdat een reactie via het forum altijd even wat langer kan duren kun je hierover altijd het beste even met ons bellen op 0800-0402 of chatten via www.kpn.com/service!
Een collega van mij kan dan meteen een afspraak met je inplannen.

 


@Thomas dankjewel door omstandigheden kon ik telefonisch geen contact opnemen. Ik ga na je feedback contact opnemen om een afspraak aan te vragen met een monteur, bedankt voor de support! Hopelijk gaat de monteur het probleem verhelpen.