Skip to main content

Hoi, 

Ten eerste: super vervelend dat er NERGENS een telefoonnummer te vinden is. Ten tweede: mijn rekening is hoger dan normaal. Waarom? Ik heb hier nooit toestemming voor gegeven. 

Groet, 

Charlotte 

Welkom bij ons op het forum @Charlotte M! Het telefoonnummer is op onze website te vinden, als je de stappen volgt op de servicepagina's (voor veel dingen kan het antwoord dan al gevonden worden) komt die in beeld. Het nummer is 0800-0402, mocht je die daar nog niet hebben gevonden.

Bij de migratie van Telfort naar ons zijn de abonnementen meegenomen zoals ze waren, de abonnementsprijs prijs hoort daarbij niet te veranderen. Wat is er precies hoger, heb je de factuur gekregen? Er zijn een aantal situaties waarbij de korting voor sneller internet 50/50 (2.50) is weggevallen, er wordt aan gewerkt om dat te corrigeren. Is dat wat het verschil is? Dan wordt dat nog gecorrigeerd dus. Als het een ander verschil is, zou je dan kunnen toelichten wat het precies is? Dan kijk ik met je mee.


Hi Jasper, 

dank voor je reactie, dat telefoonnummer kon ik echt nergens terugvinden… Maar dank voor het delen. Het verschil is minimaal (2,10 euro).. dus begrijp dan niet wat het kan zijn? De eerste factuur vanuit KPN was wel gewoon correct.. 

Hoor graag van je, 

Charlotte

P.s: je mag me ook bellen als je mijn gegevens kan terugvinden 


Hoi @Charlotte M, 2,10 euro klinkt als iets anders dan de 2,50 die ik noemde inderdaad. Ik wil de facturen ook even bekijken, misschien dat ik er uit kan halen wat het is. Ik heb alleen nog geen gegevens van je, die kan je zelf invullen op je forumprofiel. Daarmee zijn ze alleen voor jou en ons moderators te zien. Ik hoor het graag van je als je ze hebt ingevuld. 


Hi @Jasper

Heb het ingevuld! 

Hoor je graag, 

Charlotte 


Bedankt voor de gegevens @Charlotte M. Zo te zien had je de eerste 6 maanden van het abonnement 2.50 korting op telefonie, en die periode is afgelopen op 27 oktober. Daardoor is er nog een 40 cent korting geweest op die factuur.

Als Telfort niet met ons was samengegaan zou deze korting ook afgelopen zijn op die dag en zou het bedrag ook hoger geworden zijn. Dat staat los van het samen verder gaan, het is de kortingsperiode die is afgelopen.