Skip to main content
Beantwoord

Rekening KPN hoger dan verwacht

• October 16, 2020
  • 4 reacties
  • 100 keer bekeken

Goedemorgen, 

Krijg de eerste rekening van KPN, Was klant bij Telfort, met een contract van €12,50

Mij werd verzekerd dat alles bij het oude bleef

Echter de eerste rekening die ik krijg is al hoger, terwijl ik niet buiten mijn bundel ben geweest.

Graag antwoord.

M.vr.gr. Hub Hoppe

Beste antwoord door Anonymous

Hallo @Telfort2 , als het om een mobiele factuur gaat is de inflatiecorrectie berekend, daar is op de facturen van september en oktober 2020 over gecommuniceerd.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • October 16, 2020

Hoeveel hoger? Betreft het de inflatiecorrectie? 

• Antwoord
  • October 16, 2020

Hallo @Telfort2 , als het om een mobiele factuur gaat is de inflatiecorrectie berekend, daar is op de facturen van september en oktober 2020 over gecommuniceerd.

Jasper van KPN
Moderator

Hallo @Telfort2, welkom op het forum. Net als Nick en Jan vraag ik me ook af hoeveel hoger het precies is en over wat voor abonnement we het precies hebben. Zou je dat kunnen toelichten? Als je daarbij je forumprofiel ook volledig invult kan ik ook met je meekijken. Ik hoor het graag van je. 

Jasper van KPN
Moderator

We hebben geen reactie van je gezien @Telfort2. Is het via een andere weg duidelijk geworden? Als we hier nog iets voor je kunnen doen horen we het graag.