Skip to main content

Kpn bakt het wel bruin!

Ruim een half jaar niets dan problemen met mijn internet. Met ipadressen  uitvallen internet  dagelijk 4 a 5 keer alles resetten. Dat terwijl je met twee personen thuis moet werken. Allerlei beloftes van de klanten service gewoon niets van uitgekomen want het kon niet aan het modem liggen ebv10. Wij dachten om ons internet geld terug te vragen. Komt er uiteindelijk een monteur  het modem ebv10 omruilen. Probleem lijkt nu opgelost. Sturen ze een rekening  a 50 euro voor de monteur????. Wat raad u me aan? 

Wachten op een medewerker.  Het lijkt er op dat dit onterecht is gefactureerd. 


Wachten op een medewerker.  Het lijkt er op dat dit onterecht is gefactureerd. 

Dit is inderdaad niet iets voor ons, vrijwilligers.

Heb je voor de KPN moderator die hier nog komt je gegevens vermeld in je profiel? Daar staan ze afgeschermd voor de rest v.d. wereld en andere gebruikers. Als je gegevens er staan kunnen ze alvast direct kijken als ze hier komen. n.b. wachtrij moderators ca. 5 dagen, dat wel.


Heren, bedankt voor de reactie.

Mij lijkt het idd ook wel heel vreemd  extra betalen terwijl je eigenlijk geld terug verwacht. We wachten wel even af. 


Hi @gerold!

Top dat je gegevens in je profiel staan ingevuld. @PeterG, dank voor het geven van die tip!

Ik ben het meteen gaan nakijken en ben tot de conclusie gekomen dat ik de monteurskosten ook onterecht vind. De Experia Box moest immers vervangen worden om de boel weer werkend te krijgen. Ik zal de kosten van € 50,- dan ook voor je crediteren zodat het in mindering wordt gebracht op de eerstvolgende factuur of de factuur daarna. Mijn excuses voor de fout van onze kant!


@Jose_ Bedankt voor de reactie, ik hoop dat de beloftes op het forum wel tot resultaat leiden.  Telefonische beloftes geven namelijk nauwelijks resultaat. 


@gerold De vergoeding staat er in dus ik heb me aan mijn belofte gehouden. :wink:  Je ziet het terug op de eerstvolgende factuur of de factuur daarna.

Fijne dag vandaag!


@Jose_

Rekening  toch afgeschreven.

Helaas weer een loze belofte bedrag voor het intrekken / verrekenen factuur vervangen van de EB v10 op 1 december .Na  deze vervanging 14 dagen storingsvrij geweest.

Deze week zijn er weer twee monteur mee aan de slag gegaan  ze zijn een uur in de wijkverdelingskast bezig geweest, tot nu weer 2 dagen storingsvrij. Ik had van de storingsdienst begrepen dat er in de wijkkast een aansluitingsfout zat die de storingen gaven. Ik heb ook het advies gekregen mijn sonos direct op wifi aan te sluiten maar dat was al.

 

Het lijkt erop dat beloftes gedaan door de mensen die de telefoon beantwoorden, vaak door de kpn niet worden uitgevoerd.

Zo was met twee personen thuiswerken niet te doen ,gemiddeld 7 keer per dag alles een harde reset  en dat gedurende een half jaar.

Prettige dagen gewenst,

Gerold

 


Hallo @gerold,

Wat vervelend dat je toch weer problemen met de verbinding hebt gehad. Ik hoop dat het dan nu echt afgelopen is met de problemen en dat het nu goed blijft werken. Mijn excuses voor het ongemak. :disappointed_relieved:

Ik ben naar de factuur van 19 december gaan kijken. De onterechte monteurskosten zijn in rekening gebracht op deze factuur, maar er staat ook een vergoeding voor de monteurskosten op. Het wordt dus tegen elkaar weggestreept waardoor je er eigenlijk niets van merkt op de factuur.

Daarnaast zie ik ook nog een vergoeding van € 25,- terug op de factuur.

Voor jou ook fijne dagen gewenst, stay safe! :christmas_tree:


@Jose_ 

Sorry mijn fout, heb de factuur niet goed gelezen restbedrag was namelijk gelijk aan  extra te betalen bedrag. U bent namelijk ook de eerste in een half jaar die zich aan zijn woord houd.

Ik wenst u met respect nog een aangename voortzetting van de feestdagen.

Mvgr,  Gerold