Skip to main content

Beste Heer/Mevrouw, ik heb een groot probleem.... ik ben werkzaam in een restaurant en nu is het zo dat ik deze maand waarschijnlijk niet uitbetaald krijg... omdat ze de now nog niet hebben ontvangen, en het geld op is.. ik heb al een betaalregeling aangevraagd over 1 rekening.. maar het lukt me simpel weg niet om te betalen... ik ben ten einde raad. Wat moet ik doen ?.

Hey Niels, goed dat je dit aankaart. Ik ga hier kort over zijn: je moet bellen (0800-0402, gratis). We hebben een aantal online tools waarmee je dingen kunt doen (zoals een betaalregeling aanvragen), maar die zijn ingericht voor wat meer standaarddingen. En een geval zoals dit past daar over het algemeen niet echt in. Bel morgenochtend hiervoor, dan gaat de medewerker die je spreekt met je kijken wat er kan. En als het nodig is kun je dan ook gelijk doorverbonden worden naar de aparte afdeling collections. Vandaar ook mijn advies om morgenochtend te bellen, collections is namelijk alleen tijdens kantooruren bereikbaar. 


Bedankt voor je reactie. Ja waarschijnlijk kan het toch allemaal niet. Normaal loop ik nooit 2 rekeningen achter en nu wel zo dadelijk... stuur anders maar een incassobureau erop af. Ik weet namelijk echt niet meer wat ik moet doen..


Hallo @Niels26 

Heb je al gebeld met “Collections”? Ik zou dat zeker doen, niet geschoten is altijd mis.


Het is me gelukt om alsnog 20 dec beide rekeningen te mogen betalen. Wel de laatste betaalregeling in dit geval. Maar ik heb meer tijd gekregen gelukkig


Nog 1 vraag @Erik_  het is me gelukt om een regeling te treffen over de laatste 2 facturen. Kreeg vandaag wel 1 mail binnen over het bedrag die nu nog openstaat, en dat ze de laatste factuur er niet bij hebben gedaan. Kan je zien of het wel goed in t systeem staat? Andere factuur van deze maand wordt normaal volgende week geïncasseerd,  maar die mocht ik tegelijk met die ouwe factuur overmaken.


Fijn dat je een regeling kon treffen, Niels! Het ziet er hier verder goed uit, zolang op 20 december alles betaald is, is alles in orde :)